arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۱۱۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۵ - ۰۹ تير ۱۳۹۰

ماجراي ملاقات رضا كيانيان با شهيد بهشتي

رضا کیانیان از بازیگران مطرح و محبوب تاريخ سینمای ایران است که درمهمترین آثار تاریخ سینما،تئاتر وتلويزيون ايران به ايفاي نقش پرداخته .از فيلم آ‍ژانس شيشه اي گرفته تا سريال مختارنامه .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رضا کیانیان از بازیگران مطرح و محبوب تاريخ سینمای ایران است که درمهمترین آثار تاریخ سینما،تئاتر وتلويزيون ايران به ايفاي نقش پرداخته .از فيلم آ‍ژانس شيشه اي گرفته تا سريال مختارنامه .

 به گزارش پارس توريسم ،كيانيان مهرماه قرار است با يكي ديگر از نقش آفريني هاي منحصر به فرد ومتفاوت  خود يعني فيلم يه حبه قندساخته رضا مير كريمي به سينما ها بيايد . فيلمي كه بااستقبال منتقدان ومردم در جشنواره فيلم فجر مواجه شد .

  /ماجراي ملاقات باشهيد بهشتي/

این روزها مطالب متنوع ومختلفی درباره شخصیت محبوب و کم نظیر شهید بهشتی در رسانه های مختلف با گرایشهای متفاوت منتشر می شود که نشان از ماندگار شخصیت این شهید بزرگوار پس از سالها دارد.

بد نیست بدانید رضا کیانیان که در دوران جوانی‌اش با این شهید بزرگوار دیدار داشته همیشه خاطره جالبی از این دیدار در اظهارات خود بازگو کرده است.

آقای کیانیان چند سال پيش در مصاحبه بسیار مفصلی با ماهنامه صنعت سینما، در بخش‌هایی ازاین مصاحبه درباره دیدار باشهید بهشتی در زمان انقلاب می‌گوید: در زمان انقلاب از جمله خاطرات جالبم دیدار باشهید بهشتی بود.

روزی به خانه ایشان در پل رومی‌رفتم . برایم جالب بود که که در اتاق پذیرایی مبل داشت و بوی ادکلن می‌داد.

رضا کیانیان که در آن دوران خودش به شدت شخصیتی انقلابی بوده خطاب به شهید بهشتی می‌گوید: شما چطور انقلابی هستید که مبل و یخچالی مدل بالا و پر از گوشت و ... دارید و این طور زندگی می‌کنید؟ خندید وگفت: رضا جان تئوری‌های انقلاب این طور نیست که تو فهمیده‌ای. تو نمی‌توانی زیبایی و رفاه را نفهمی و بعد از انقلاب رفاه را به وجود آوری. باید تمرین کنیم که زندگی خوب چطوری است تا بتوانیم زندگی خوبی به مردم بدهیم.

به گفته رضا کیانیان شهید بهشتی درادامه اشاره می‌کند که ما اگر نفهمیم خوبی چیست هیچ وقت نمی‌توانیم خوبی را به مردم هدیه کنیم.

شهید بهشتی توضیح می‌دهد اینها (ادکلن ومبل و...) از پول تدریس خودم تهیه شده‌اند. ادکلن هم می‌زنند چون همه باید روزی ادکلن بزنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بی خبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
1
اهاااااااااا میگم پس مسئولای ما الگوشون شهید بهشتیه!!!!!!!!!
ولی یه ذره همچی بفمی نفمی بیشتر طعم رفاه و زندگی خوب و مرفه و ادکلن وصفا سیتی و.... میچشن
(البته اینا هممش با عرق جبین و تدریس و... به دست امده هااا یه موقع فکر بد نکنین)
پس بگو چرا بعععضییی از ملت یییکککم تو مذیقه ان.
حالا دارن تمرین میکنن تو اردوی اماده سازی ان.......
بیان بیرون غوغا میکنن عین تیم امید ...... :-D
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
البته همینطور که نوشتی بی خبری! شما بی خبرها وقتی با یه چیزی چپ بشید ، همه چیزشو زیر سئوال می برید! حالا کجات می سوزه بی خبر!!!!
***
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
0
بهشتی مظلوم زیست ، مظلوم شهید شد و خوار چشم دشمنان بود - بهشتی یک ملت بود برای ملت. "امام خمینی(ره)" (قابل توجه بی خبرها)
نظرات بینندگان