arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۱ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵

دو مدال نقره و برنز به فرنگی‌کاران اوزان نخست رسید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رقابت‎های کشتی فرنگی قهرمانی دانشجویان جهان از امروز شنبه و به مدت دو روز در شهر کروم ترکیه برگزار می شود.

در رقابت‌های روز نخست نمایندگان اوزان ۵۹، ۷۱، ۸۰ و ۹۸ کیلوگرم کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند که نتایج مسابقات آن ها به شرح زیر است:

در وزن ۵۹ کیلوگرم فرشاد عیسوند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم حریفی از کشورترکیه را با نتیجه ۵ بر یک شکست داد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۲ بر صفر از سد کشتی گیر قزاقستانی گذشت و به دیدار فینال رسید اما در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۲ مغلوب کشتی گیر مطرح قرقیزستانی شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۷۱ کیلوگرم برومند اصلان که در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود در دور دوم مقابل کشتی گیر آلمانی با نتیجه ۷ بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل نماینده کشور قزاقستان با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. اصلان در این دیدار مقابل کشتی گیری از کشور اوکراین با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

علی زینتی رفاه در وزن ۸۰ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم نماینده کشور لهستان را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد اما در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه  ۲ بر یک مغلوب حریف ترک شد و راهی دیدار رده بندی شد اما در این دیدار مقابل نماینده کشور بلاروس شکست خورد و پنجم شد.

در وزن ۹۸ کیلوگرم مجید علیاری پس از استراحت در اور اول  در دور دوم کشتی گیر قرقیزستان را برد، اما در کشتی سوم مقابل نماینده کشور اتریش با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. وی در دیدار رده بندی نیز مقابل کشتی گیری از کشور بلاروس شکست خورد و پنجم شد.

رقابت های اوزان ۶۶، ۷۵، ۸۵ و ۱۳۰ کیلوگرم فردا یکشنبه برگزار می شود.

منبع: مهر
نظرات بینندگان