arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۲ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵

حیدر العبادی: نبرد موصل در تمام محورها در جریان است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«حیدر العبادی» نخست وزیر عراق روز شنبه اخبار منتشره پیرامون توقف عملیات آزادسازی موصل را تکذیب کرده و اعلام کرد این عملیات تا زمان آزادی کامل استان نینوا از سیطره گروه تروریستی داعش ادامه دارد.

وی در عین حال بر عدم توانایی عوامل نفوذی و مزدور برای مانع تراشی مقابل تلاش های ارتش و نیروهای مسلح عراق تاکید کرد.

حیدر العبادی طی سخنانی در تلویزیون رسمی عراق گفت: تا کنون مناطق متعددی آزاد و پاکسازی شده و نبرد تا آزادی کامل استان نینوا ادامه خواهد داشت. نبرد موصل ادامه دارد و در هیچ محوری مطلقا متوقف نشده است.

نخست وزیر عراق افزود: مغرضان و عوامل مزدور نخواهند توانست در مقابل تلاش ها و فداکاری های نیروهای عراقی برای آزادی میهن از لوث دشمنان و عوامل آنها مانع تراشی کنند.

لازم به ذکر است که برخی رسانه ها روز جمعه به نقل از مسئولان ائتلاف بین المللی مدعی شده بودند که عملیات آزادسازی موصل متوقف شده است.

سرتیپ «عبدالوهاب الساعدی» از فرماندهان نیروهای مبارزه با تروریسم عراق نیز روز شنبه تاکید کرد که نبرد آزادسازی موصل ادامه دارد و در حال پاکسازی مناطق آزادشده هستیم.

نیروهای مردمی عراق (حشدالشعبی) هم از آغاز عملیات نظامی بزرگی برای آزادی مناطق غرب موصل و ثبت پیروزی تاریخی در این مناطق خبر داد.

حیدر العبادی نخست وزیر عراق بامداد دوشنبه ۲۶ مهرماه رسما آغاز عملیات آزادسازی موصل را اعلام کرد. نیروهای امنیتی عراق با پشتیبانی گروه های مردمی این کشور تا کنون موفق شده اند مناطق متعددی را از گروه تکفیری داعش بازپس گیرند.

موصل آخرین جولانگاه گروه تروریستی داعش در عراق بشمار می رود.

منبع: مهر
برچسب ها: آزادسازی ، موصل ، نینوا
نظرات بینندگان