arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵

توقف رم در شب پیروزی میلان

در ادامه هفته یازدهم رقابت‌های سری A چند دیدار برگزار شد که در یک از حساس‌ترین بازی‌ها میلان که در خانه به میدان رفت با یک گل به پیروزی رسید تا شکست سنگین هفته قبل را جبران کند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رم در ادامه هفته یازدهم رقابت‌های سری A دو امتیاز حساس را از دست داد و با تساوی بدون گل برابر آمپولی متوقف شد اما میلان با پیروزی که برابر پسکارا به دست آورد به رده سوم جدول رده‌بندی برگشت.

در ادامه هفته یازدهم رقابت‌های سری A چند دیدار برگزار شد که در یک از حساس‌ترین بازی‌ها میلان که در خانه به میدان رفت با یک گل به پیروزی رسید تا شکست سنگین هفته قبل را جبران کند. میلان که در سن سیرو از پسکارا پذیرایی کرد با تک گلی که بوناونتورا به ثمر رساند سه امتیاز حساس را به دست آورد. شاگردان مونتلا با این پیروزی که به دست آوردند 22 امتیازی شدند و به رده سوم جدول رده بندی برگشتند.


در یکی دیگر از دیدارهای حساس رم ناامید کننده ظاهر شد و در خانه آمپولی با تساوی بدون گل متوقف شد تا فاصله این تیم با یوونتوس صدرنشین زیاد شود اما در رده دوم جدول رده بندی باقی ماند.

*نتایج دیگر دیدارها
کروتونه 2 – کیه وو صفر
لاتزیو 2- ساسولو یک

در ادامه هفته یازدهم امشب یک دیدار دیگر برگزار می‌شود که در آن سامپدوریا در ورزشگاه خانگی خود به مصاف اینتر می‌رود.
در جدول رده‌بندی یوونتوس با 27 امتیاز صدرنشین است و رم هم با 23 امتیاز در جایگاه دوم قراردارد و میلان هم با 22 امتیاز سوم است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: میلان ، گل ، آمپولی
نظرات بینندگان