arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۲ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵

اتوبوسهای جدید ایران خودرو در اتوبوسرانی مشهد

کيفيت و قدرت بالاي موتور، استهلاک کم، تعميرات آسان و هزينه پايين تعمير و نگهداري در كنار دارا بودن شبكه گسترده خدمات پس از فروش از جمله مزيت‌هاي اصلي قواي محركه اين اتوبوس است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل از تحويل صد دستگاه اتوبوس جديد به اتوبوس‌راني شهر مشهد خبر داد.     

به گزارش ايكوپرس به نقل از روابط عمومي ايران خودرو ديزل، غلامرضا رزازي ضمن اعلام اين خبر گفت: در راستاي اجراي قرارداد منعقد شده ميان ايران خودرو ديزل و سازمان اتوبوس راني مشهد، صد دستگاه اتوبوس O457 کولردار با استفاده از توان داخلي توليد و تحويل اتوبوس راني مشهد شد.


وي افزود: از جمله مزيت‌هاي اتوبوس O457 كه ضريب داخلي‌سازي آن بيش از 70 درصد است مي‌توان به استفاده از موتور دايملر بنز آلمان كه برندي معتبر و مورد اعتماد در ميان خودروهاي كار و تجاري به حساب مي‌آيد، اشاره كرد.

مديرعامل ايران خودرو ديزل افزود: کيفيت و قدرت بالاي موتور، استهلاک کم، تعميرات آسان و هزينه پايين تعمير و نگهداري در كنار دارا بودن شبكه گسترده خدمات پس از فروش از جمله مزيت‌هاي اصلي قواي محركه اين اتوبوس است.

وي در ادامه تصريح كرد: اجراي اين قرارداد از سوي ايران خودرو ديزل مصداق عملي اقتصاد مقاومتي است كه با پشتوانه اعتماد سازمان اتوبوسراني و شهرداري مشهد به توليد داخل صورت پذيرفته است.

رزازي اظهار اميدواري كرد: افزوده شدن اين اتوبوس‌ها به ناوگان اتوبوس‌راني شهرداري مشهد، منجربه کاهش آلايندگي هواي شهر مقدس مشهد شده و در نوسازي ناوگان حمل ونقل عمومي و ايجاد آرامش و رضايت‌مندي شهروندان اين كلان شهر تاثيرگذار باشد.
برچسب ها: ایران خودرو ، اتوبوس
نظرات بینندگان