arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۱۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۴ - ۱۰ تير ۱۳۹۰

اكونوميست: افزايش نرخ بيكاري ايران در سال جاري

واحد اطلاعات اكونوميست بدون تغيير پيش‌بيني قبلي خود از افزايش کمتر از يک درصدي نرخ بيكاري ايران طي سال جاري خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
واحد اطلاعات اكونوميست بدون تغيير پيش‌بيني قبلي خود از افزايش کمتر از يک درصدي نرخ بيكاري ايران طي سال جاري خبر داد.

به گزارش ايسنا، واحد اطلاعات اقتصادي اكونوميست در گزارش ماه ژوئن 2011 خود نيروي كار ايران در سال گذشته را 25 ميليون و 700 هزار نفر و نرخ بيكاري را 13.2 درصد اعلام و پيش‌بيني كرد كه اين شاخص‌ها در سال جاري به ترتيب 26 ميليون و 400 هزار نفر و 14.1 درصد خواهد بود.

انتظار مي‌رود طي دو سال آينده نيروي كار ايران به ترتيب معادل 27 ميليون نفر و 27 ميليون و 700 هزار نفر باشد و اين در حالي است که نرخ بيکاري در اين دو سال يکسان و به ميزان 15 درصد پيش‌بيني شده است.

در سال 1393 شمار افراد داراي شغل ايران به 28 ميليون و 400 هزار نفر خواهد رسيد كه اين ميزان براي سال 1394 معادل 29 ميليون و 100 هزار نفر پيش‌بيني شده است.

در همين حال عنوان شده است كه نرخ بيكاري در سال 1393 برابر با 15.5 درصد خواهد بود كه با اندكي کاهش در سال پس از آن به 15.1 درصد مي‌رسد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
0
آخه یکی نیست به این اکونومیست بگه به تو چه تو چکاره ای مگه ما خودمون وزارت کار وزیر کار وزارت رفاه وزیر رفاه سازمان تامین اجتماعی رییس سازمان تامین اجتماعی بانک مرکزی رییس بانک مرکزی سازمان آمار رییس سازمان آمار و خیلی ادارات و سازمان ها و مسئول مرتبط و غیر مرتبط نداریم که خودتو نخود آش کردی نظر میدی بیکار!!
نظرات بینندگان