arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۲۸۲۷
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۸ - ۱۶ آبان ۱۳۹۵
مدیرکل گشت های تعزیرات خبر داد:

سقف قیمت بلیط هوایی سفر به اربعین یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرکل گشت های تعزیرات گفت: برخی از دفاتر به افزایش قیمت بلیط برای سفر اربعین اقدام کردند در حالی که سقف قیمت بلیط هواپیما یک میلیون و صد تومان است و مردم تخلفات در این زمینه را اعلام کنند.

به گزارش انتخاب، محمدحسن سرابیان در جمع خبرنگاران در خصوص طرح نظارت بر شرکت های مسافربری و فروشگاه های ویژه اربعین حسینی گفت: شعب تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایت ها و همچنین رسیدگی به پرونده های ارسالی به تعزیرات است.

وی افزود: چند استان به عنوان ویژه انتخاب شدند و قرار است فروشگاه ها و مراکز خریدی که بر سر راه زائرین است، رصد شوند.

سرابیان از مردم خواست تخلفات در این زمینه را اعلام کنند.

وی از تخلف برخی فروشگاه ها خبر داد و گفت: برخی از دفاتر به افزایش قیمت بلیط برای سفر اربعین اقدام کردند در حالی که سقف قیمت بلیط هواپیما یک میلیون و صد تومان است و مردم تخلفات در این زمینه را اعلام کنند.

وی افزود: بر اساس مصوبه، قیمت بلیط مشهد - نجف یک میلیون و ۳۵۰هزار تومان است.

مدیرکل گشت های نظارتی سازمان تعزیرات در پاسخ به این سوال که آیا سال گذشته هم این طرح وجود داشت، گفت: سال گذشته ۱۶۵پرونده برای شرکت های خدماتی و مسافربری تشکیل شد و جریمه ۸۸ میلیون تومانی برای متخلفان اخذ شد.

وی در خصوص استان هایی که قرار است این طرح به طور ویژه در آن اجرا شود، گفت: تهران ایلام، خوزستان، مرکزی، همدان، لرستان و کرمانشاه قرار است به طور ویژه مورد رصد قرار گیرند.

مدیرکل نظارت، هماهنگی و گشت های مشترک تعزیرات از فعال بودن سامانه پیامکی برای رسیدگی به شکایت های مردمی خبر داد و افزود: ۳۰۰۰۹۶۵۱ برای بررسی شکایت های مردمی آماده است.

سرابیان افزود: در شش استان مذکور گشت های تعزیرات در مراکز مستقر هستند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان