arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۸ - ۱۷ آبان ۱۳۹۵

تدبیر بیمه ایران برای بهبود شاخص توسعه

به همین جهت، اولین کاری که انجام گرفت، تهیه فهرستی از این مشکلات و تدوین راهکارهای مواجهه با آنها بود ؛ هرچند در سنوات پیشین نیز با توجه به مسئولیت هایی که در شرکت داشته ام به چالش ها، مشکلات و بحران های شرکت، چرایی شکل گیری آن ها و راه های برون رفت از آنها فکر کرده بودم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل بیمه ایران تاکید کرد : اگربه اقتصاد مقاومتی عمل کنیم هیچ گاه بحران های داخلی و تحریم های خارجی نمی توانند ما را از پا در بیاورند.

پورکیانی با بیان این مطلب در نشست ادواری مدیران ستادی و اجرایی شرکت سهامی بیمه ایران به تشریح برنامه ها و اهداف این شرکت پرداخت و گفت : «حداکثرسازی شفافیت و کاهش فساد ، افزایش سرعت ارایه خدمات ، افزایش توانگری مالی و معرفی محصولات جدید بیمه ای از جمله مهمترین شاخص هایی است که اگر بتوانیم در کنار هم آنهارا بهبود دهیم، دین خود را به بیمه ایران و مردم ادا کرده ایم ».

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، پورکیانی در ادامه سخنان خود در این مجمع که همزمان با آیین گرامیداشت هشتاد و یکمین سالروز بیمه ایران بر پا شد ، تصریح کرد : کاهش شکایات مردمی، کاهش ریسک های شرکت ، مدیریت صحیح پرتفوی سرمایه گذاری و درک اهمیت استراتژیک این حوزه ، حرکت در مسیر افزایش بهره وری با کمک گرفتن از فناوری و البته از همه مهمتر ، رعایت اخلاق فردی و حرفه ای از دیگر شاخص های مهمی است که بیمه ایران دستیابی به آنها را هدف اصلی برنامه های کوتاه و میان مدت خود قرار داده است.

 رییس هیات مدیره بیمه ایران با بیان اینکه در شرایطی هستیم که با عنایت رهبر فرزانه انقلاب و تدبیر رئیس جمهوری محترم، از گردنه های سختی که دشمنان نظام و انقلاب برای ما ایجاد کرده بودند، به فضل خدا عبور کرده ایم ، اضافه کرد : بیمه ایران نیز در فضای تحریم های ظالمانه صدمات فراوانی دید/ اما آن دوران گذشته است . اکنون نوبت ماست که با سرلوحه قرار دادن اقتصاد مقاومتی به عنوان خط مشی اصلی

 شرکت با تدبیر خود و امید به آینده شرایط متفاوت و متمایزی را رقم بزنیم و مشکلات شرکت را آرام و پیوسته حل کنیم.

  مدیرعامل بیمه ایران با تاکید بر اینکه اعتقاد داریم نقاط ضعف درونی شرکت اولویت رفع مشکلات است ، گفت: به همین جهت، اولین کاری که انجام گرفت، تهیه فهرستی از این مشکلات و تدوین راهکارهای مواجهه با آنها بود ؛ هرچند در سنوات پیشین نیز با توجه به مسئولیت هایی که در شرکت داشته ام به چالش ها، مشکلات و بحران های شرکت، چرایی شکل گیری آن ها و راه های برون رفت از آنها فکر کرده بودم.

 وی گفت: نباید فراموش کنیم که همه ما مدیون این شرکت هستیم. بنابراین هر چه در چنته داریم، اگر دانشی داریم، تجربه ای داریم و حتی اگر آبرویی داریم باید برای تعالی این شرکت هزینه کنیم.

مدیرعامل بیمه ایران، موفقیت های بیمه ایران را حاصل اعتماد یک ملت دانست و افزود: اعتماد، سخت به دست می آید ولی آسان از دست می رود. با کمترین لغزشی از سوی مدیران، کوچکترین خطایی از سوی کارمندان و یا با ذره ای قصور در ارایه خدمات ، اعتماد مردم خدشه دار می شود، ما مسئول اعتمادی هستیم که مردم به این شرکت، یعنی به ما داشته اند، اعتماد مردم ایران، سرمایه اصلی بیمه ایران است . به همین جهت با شعار « ایران ... بیمه ایران » که در عین اختصار و سادگی گویای جایگاه و عظمت این شرکت بزرگ است به استقبال هشتاد و دومین سال فعالیت شرکت می رویم.

 وی با تاکید بر اینکه عزت کشور و تعالی شرکت در شرایط حاضر در گرو تلاش تک تک ما ، همت مضاعف، جدیت و سخت کوشی در هر مسند و جایگاهی است،گفت: به شما قول می دهم که با شناخت این مشکلات و تبیین راهکارهای برطرف کردن آنها، هیچگاه در روزمرگی مرگباری که مشکلات و بحران ها برای شرکت ها و سازمان ها ایجاد می کنند، گرفتار نشویم.

رییس هبات مدیره بیمه ایران در پایان با بیان اینکه امروز هشتاد و یکمین سالروز تأسیس شرکت سهامی بیمه ایران است ، زحمات بسیاری کشیده شد ، خون دلهای فراوانی خورده شد ، همکاران بسیاری به جمع ماپیوستند و همکاران بسیاری در این مدت بازنشسته شدند ، یاد و خاطره همکاران، اساتید و مدیران ممتاز بیمه ایران که بدرود حیات گفتند را گرامی داشت و گفت : هشتاد و یکسال تجربه و خدمت اکنون بصورت امانت به دست ما سپرده شده است و ما همین جا باید عهد ببندیم که امانت داران خوبی باشیم.

 پورکیانی در پایان با تقدیر از مدیران ، همکاران و شبکه فروش تصریح کرد : نباید فراموش کنیم که همکاران و شبکه فروش هر دو از یک خانواده اند، همکاران محترم، نباید شبکه فروش را از خود جدا ببینند و همه شبکه فروش هم باید جایگاه شرکت و نقش همکاران را به خوبی بشناسند تا با تدبیر و کمک هم بتوانیم جایگاه شرکت را ارتقاء دهیم و با هم و در کنار هم« بیمه ایرانی » لایق « مردم ایران » بسازیم.
برچسب ها: بیمه ایران
نظرات بینندگان