arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۲ - ۱۹ آبان ۱۳۹۵

افتتاح نخستين شهربازي معارف ديني كشور

اين كانون مي‌تواند به عنوان الگويي در سطح كشور مطرح شود كه در اين راستا اطلس فرهنگي شهر به منظور بررسي ظرفيت مراكز فرهنگي درحال تدوين است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نخستين شهر بازي معارف اسلامي به وسعت ۱۵ هزار متر در بوستان غدير راه‌اندازي مي‌شود. حضور ۲۰ ميليون زائر در قم مي‌تواند سرمايه مطلوبي براي انتقال آموزه‌هاي فرهنگي و ديني باشد.

به گزارش تیتر شهر، ابراهيم معتمدي به اجراي برخی از پروژه‌هاي جديد تفريحي در شهر قم اشاره كرد و افزود: ظرفيت‌هاي مطلوبي در شهر قم وجود دارد كه بايد در راستاي فعال‌سازي آنها گام برداريم

وی با بیان اینکه اقدامات گسترده ای جهت رفاه حال شهروندان در شهر قم در حال وقوع می باشد افزود: نيازسنجي لازمه يك حركت جامع در شهر قم می باشد كه در اين راستا نقشه نيازسنجي شهر قم در حال تدوين است تا بتوانيم به شيوه مطلوب‌تري حركت‌هاي خود را در حوزه مختلف دنبال كنيم.

قائم مقام شهردار قم با بيان اينكه نخستين شهر بازي معارف اسلامي با مشاركت كانون تبيان به وسعت ۱۵ هزار متر در بوستان غدير راه‌اندازي مي‌شود، مطرح كرد: اين كانون مي‌تواند به عنوان الگويي در سطح كشور مطرح شود كه در اين راستا اطلس فرهنگي شهر به منظور بررسي ظرفيت مراكز فرهنگي درحال تدوين است.

معتمدي با اشاره به اينكه تاكنون در حوزه گردشگري به شيوه مطلوبي ورود نكرده‌ايم، تصريح كرد: حضور ۲۰ ميليون زائر در قم مي‌تواند سرمايه مطلوبي براي انتقال آموزه‌هاي فرهنگي و ديني باشد.



برچسب ها: تیتر شهر ، قم ، شهربازی
نظرات بینندگان