arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۷۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۷ - ۱۵ تير ۱۳۹۰

ميخ 8 سانتي در جمجمه جوان مشهدي!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جوان مشهدي پس از فررفتن ميخ هشت سانتي متري در جمجمه اش به طور معجزه آسايي از مرگ نجات يافت.

احمد علي رضايي در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در يک چوب بري واقع در جاده قديم قوچان مشغول به کار هستم.

وي خاطرنشان کرد: چند روز پيش در حالي که تازه سر کار حاضر شده بودم، در حين کار و هنگامي که قصد داشتم چکش دستي را از روي زمين بردارم، ناگهان سرم را بلند کردم که با چکش بادي که همکارم با آن مشغول به کار بود، برخورد کردم و ميخ هشت سانتي متري به طور کامل از ناحيه جمجمه وارد سرم شد.

احمد علي ادامه داد: پس از حادثه 6 روز بيهوش بودم و همه از زنده ماندن من قطع اميد کرده بودند. در واقع خودم هم نمي دانم چگونه زنده ماندم. در واقع چيزي جز لطف و محبت خداوند نبود.
وي در خصوص وقايع پس از اين حادثه افزود: صاحبکارم بلافاصله مرا به بيمارستان طالقاني منتقل کرد. پزشکان بيمارستان پس از معاينه اعلام کردند که نمي توان ميخ را از سر خارج کرد، زيرا باعث پارگي رگها و در نهايت مرگ من مي شود.

احمد علي رضايي يادآور شد: پزشکان بيمارستان با تهران و ساير متخصصان مشورت کردند و به اين نتيجه رسيدند که با شکافتن جمجمه ميخ به راحتي خارج و کمترين آسيب را به مغز وارد مي کند، ولي به طور قطع من از يک ناحيه بدنم دچار آسيب خواهم شد.وي اظهارداشت: پزشکان يقين داشتند که پس از خروج ميخ از سرم با يک آسيب جدي در اندامها مانند فلج يا نابينايي مواجه خواهم شد، زيرا سه رگ مغز بر اثر برخورد ميخ آسيب ديده است. بنابراين از بستگانم رضايت گرفتند تا عمل جراحي را آغاز کنند.وي اضافه کرد: پزشکان دست به کار شدند و با شکافتن جمجمه، ميخ را از سرم خارج کردند. 6 روز پس از عمل جراحي بيهوش بودم و پس از آنکه به هوش آمدم، هيچ بخشي از بدنم دچار ضايعه نشده بود.رضايي تاکيد کرد: پزشکان متفق القول اعلام کردند که گمان نمي کردند سالم از زير عمل خارج شوم و يا اينکه دچار ضايعه نشوم.

وي ادامه داد: زنده ماندن و سالم بودن من چيزي جز لطف و مشيت خداي متعال نبود و از اينکه دوباره به زندگي برگشته ام، بسيار خوشحالم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
0
2
واقعا لطف خدا شامل حال این جوان شده است .خدایا سپاسگزاریم
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
0
1
تولد مجددت مبارک
نظرات بینندگان