arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/امروز چهار شنبه 15 تیر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "گزیده اخبار" منتشر می شود:
اخبار چهار شنبه 15 تیر:

حجت الاسلام ناصر نقویان معتقد است كه در بررسی وضعیت حجاب در جامعه نباید یك بعدی نگر بود بلكه باید همه جوانب را توامان با هم نگریست.
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۱
طی حکمی از سوی سرپرست باشگاه پرسپولیس، محمد مایلی کهن به سمت مدیر فنی تیم فوتبال این باشگاه منصوب شد.
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۴
وزير امور خارجه عربستان گفت: برنامه‌اي براي سفر وزير خارجه ايران به عربستان با هدف روشن شدن مسائل في‌مابين جهت بازگشت مناسبات به سطح عادي تدارك ديده شده بود ولي متاسفانه اين نشست به‌دليل شروطي كه ايران مطرح كرد، برگزار نشد.
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۳
سيمان بالاخره طعم گراني را چشيد. ديروز و براي دومين بار در شش سال گذشته بهاي سيمان افزايش يافت و اين محصول استراتژيك كه سال هاست مهر قيمت گذاري را بر پيشاني خود مي بيند، افزايش قيمت شش هزار و 800 توماني را تجربه كرد.
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۹
در رومانی دولت جادوگران را موظف کرد همانند دیگر شهروندان مالیات بپردازند.
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۰
امروز 15 تیرماه است و براساس اعلام ستاد هدفمندی یارانه‌ها، از فردا پنجشنبه هر استان خود باید قیمت شیر یارانه‌ای را برای مردم تعیین کند. بر این اساس، امروز هم در تهران کمیته‌ای 5 نفره گردهم می‌آیند تا قیمت شیر در تهران را اعلام کنند.
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۸
بازار خريد و فروش کالاهاي مختلف که طي ده روز گذشته، شاهد کاهش نرخ دلار آزاد از حدود يک هزار و 250 تومان به يک هزار و 140 تومان بود، مجددا با رشد قيمت دلار آزاد مواجه شد.
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۶
مرور جدیدترین آمار ثبت احوال کشور نشان می دهد میزان طلاق در پنج سال گذشته، 37 درصد رشد داشته و بیشترین آنها مربوط به زوجهای با سن زیر 30 سال است.
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۰۶:۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۰۷:۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۰۲:۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۰۷:۲۰
کل فضاي شهر تهران وسعتي معادل 730 کيلومتر مربع يا 7300 هکتار دارد، حال تصور کنيد، بخواهيم براي هر خانوار ايراني زميني به وسعت هزار مترمربع در نظر بگيريم، به اين ترتيب فضايي که به عنوان فضاي زندگي شامل فضاي مسکوني و ديگر فضاهاي عمومي براي 19/5 ميليون خانوار(براساس برآوردهاي سال 88 ) در نظر بگيريم بايد در عمل فضاي شهري به وسعت 50 برابر ابرشهر کشور؛ يعني تهران ايجاد کنيم.
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۰۷:۱۰
اعترافات یک اصولگرا ؛
مصطفی فقیهی: چه نیک گفت جناب دکتر لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی که "نفي اصلاح‌طلبان، نفي واقعيت است" و "دليلي ندارد اصولگرايان، وجود اصلاح‌طلبان را نفي كنند" ؛ نفی اصلاحات و اصلاح طلبی، نفی واقعیات موجود کشور است که نه تنها کمکی به پیشبرد اهداف کشور نمی کند، بلکه عقبگردی به سوی پرتگاهی چنین حائل است....
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۰۰:۴۳
رئیس اطلاعات ارتش اسرائیل می گوید: ایران نفوذ خود را در منطقه خاورمیانه بیشتر کرده است و به صورت فعال در حال دخالت در مصر قبل از انتخابات در این کشور هستند.
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۰۷:۴۵

نظرات بینندگان