arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۰۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۷ - ۱۷ آذر ۱۳۹۵

پرداخت خسارت جانی حادثه رانندگی توسط بیمه ایران

خوشبختانه مالك خودرو مقصرحادثه بيمه نامه شخص ثالث وحوادث رانندگي داشت از اين رو كل خسارت وارده بابت ديه و خسارت مالی اتومبیل مقابل٬ به زيان ديده اين حادثه رانندگي از محل اين بيمه نامه پرداخت شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بيمه ايران بیش از 12میلیارد ریال خسارت جانی (ديه) بابت یک حادثه رانندگي در استان قزوین پرداخت كرد.

 به گزارش روابط عمومي بيمه ايران ، بر اثر انحراف به چپ و بی احتیاطی یک دستگاه کامیون و برخورد با یک دستگاه وانت در شهر آبگرم که مصدومیت شدیدراننده غیر مقصر وانت ، عدم تحرک جسمی و کلامی و افت شدید قوای عالیه مغزی او را در پی داشت ، پرونده اي از سوی شرکت سهامی بیمه ایران دراستان قزوین تشكيل شد.

 بر اساس این گزارش ، پس از طی مراحل قانونی پرونده ، بابت غرامت جرح  راننده غیر مقصر چکی به مبلغ 12میلیارد و 281میلیون و 980هزار ریال با حضور مدیرکل بیمه ایران استان قزوین و رییس بیمه ایران شعبه تاکستان  در منزل مصدوم حادثه به خانواده ایشان پرداخت شد .

مدیر کل بیمه ایران استان قزوین در حاشیه این مراسم ضمن ابراز همدردی با خانواده مصدوم حادثه گفت: شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان تنها بیمه گر دولتی در راستای منویات مقام معظم رهبری و به منظور ارائه خدمات مناسب و مطلوب و در جهت ادای تعهدات خود نسبت به بیمه گذاران و به جهت جبران خسارت های وارده به بیمه گزاران شرکت ، با ارائه کارشناسی دقیق خسارتهای وارده را پرداخت می نماید.

 "محسن شمس" افزود: خوشبختانه مالك خودرو مقصرحادثه بيمه نامه شخص ثالث وحوادث رانندگي داشت از اين رو كل خسارت وارده بابت ديه و خسارت مالی اتومبیل مقابل٬ به زيان ديده اين حادثه رانندگي از محل اين بيمه نامه پرداخت شد.

  وی یادآور شد : با توجه به گستره بسیار مناسب شبکه فروش و پرداخت خسارت بیمه در سراسر کشور ،خسارت های واردشده به بیمه گزاران با استفاده از پوشش های بیمه ای مناسب در کوتاه ترین زمان ممکن و در یک فرایند کارشناسی حرفه ای پرداخت می شود .

در ادامه ، اعضای خانواده مصدوم حادثه سید کمال خضری جوادی از مسوولین شرکت بیمه ایران استان قزوین برای انجام تعهدات خود قدردانی کردند .

  8 میلیارد ریال خسارت برای دو پرونده آتش سوزی

براساس گزارشی دیگر، بیمه ایران استان قزوین همچنین بیش از 8 میلیارد ریال بابت جبران خسارت برای دو پرونده آتش سوزی پرداخت کرد .    

 مدیرکل بیمه ایران استان قزوین در مراسم اهدای چک به بیمه گذاران این پرونده ها گفت : از مجموع مبلغ هشت میلیارد و 131میلیون و 961هزار ریال برای این دو پرونده آتش سوزی، معادل5 میلیارد و 36میلیون و 961هزار ریال مربوط به فروشگاه پوشاکی است که در خرداد ماه امسال دچار حریق شد .

"محسن شمس " افزود: در خردادماه امسال فروشگاه مزبور به علت رعایت نکردن اصول ایمنی  در سیم کشی  برق انبار دچار حریق شده و به ساختمان ، موجودی و اثاثیه آن خسارت وارد شده است .

 این مسوول اظهارکرد: طبق گزارش کارشناسان ، خسارت برآوردشده طبق شرایط بیمه نامه مورد تایید مدیریت ستادی قرار گرفت.

وی همچنین با اشاره به پرداخت 3 میلیارد و 95میلیون ریال برای دیگر پرونده خسارتی استان که مربوط به کارخانه پلاسکو کار سایپا بوده است اضافه کرد: علت این حادثه حریق ناشی از اتصال برق بوده است  .

مدیرکل بیمه ایران استان قزوین گفت : بیمه ایران متناسب با خدمات و تعهدات خود همواره کوشیده به بهترین شکل ممکن ضمن جبران خسارات واردشده به بیمه گذاران خود، در قبال وعده ها و تعهدات پایبند باشد.
نظرات بینندگان