arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۱۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۲ - ۲۰ تير ۱۳۹۰

کشاورزان عراقی اجازه ی ورود زائران ایرانی را ندادند!

ده ها تن از کشاورزان عراقی روز یکشنبه مرز عراق با ایران را مسدود کردند. این حرکت کشاورزان در اعتراض به منحرف کردن یک رودخانه صورت گرفته است که این روزدخانه کمک شایانی به ابیاری این مناطق می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ده ها تن از کشاورزان عراقی روز یکشنبه مرز عراق با ایران را مسدود کردند. این حرکت  کشاورزان در اعتراض به منحرف کردن یک رودخانه صورت گرفته است که این روزدخانه کمک شایانی به ابیاری این مناطق می کند.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، این معترضان از ورود 11 اتوبوس زائران ایرانی از مرز "منزریه" 200 کیلومتزی شرق بغداد جلوگیری کردند.

محمد عثمان شهردار شهر خانقین می گوید: معترضان از ورود 360 زائر ایرانی به عراق جلوگیری کردند و برگه های را پخش کردند که در ان امده است که مرگ رود"الویند" ضربه ای بزرگ به محیط زیست است.

وی ادامه گفت: قطع اب جنایتی علیه زندگی است.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، خبرگزاری فرانسه نوشت: این رود از ایران جریان دارد و به رود دیالا ملحق می شود. 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی و. راد
|
CANADA
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
0
0
یاد بستن جریان اصلی رود هیرمند افتادم و اینکه ما ایرانی ها حتا در زمان پادشاهی یزگرد دوم یا هرمز چهارم ساسانی هم هیچوقت آب بر کسی نبسته ایم
علی و. راد
|
CANADA
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
0
0
اگر به من بود, برای کشاورز مرز وجود ندارد, کشاورز آن سوی مرز باید بتواند در هر خاکی که بایر است بتواند برای دیگر بندگان خدا تلاش کند
نظرات بینندگان