arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۲۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۳ - ۲۰ تير ۱۳۹۰

تداوم حضور قدیمی‌ترین تیم ایران در پایتخت/ آشنایی با مالک جدید باشگاه راه آهن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمدی فر از اعضای هیئت علمی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور است که در زمره اساتید کاربلد صنایع غذایی بوده و در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فعالیت دارد و نیز عضو شورای شبکه ملی پژوهش و فناوری علوم و صنایع غذایی ایران است

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، سازمان خصوصی سازی کشور در تاریخ پنجم تيرماه اقدام به عرضه هزار سهم باشگاه راه‌آهن به ارزش پايه 5 ميليارد و 900 ميليون تومان به صورت نقد يا 20 درصد ارزش معامله نقد و 80 درصد اقساط 3 ساله در فرابورس كرده بود اما به دليل عدم وجود مشتری در اين عرضه ناكام ماند.

بر این اساس، هيئت واگذاری طی جلسه 11 تيرماه دوباره قيمت واگذاري راه آهن برای خصوصي سازی آن را به 4.1 ميليارد تومان كاهش داد و شرايط خرید را به شکل 15 درصد نقد و باقي اقساط با نرخ سود 12درصد تعيين كرد.

در این بین حسین هدایتی، مالک باشگاه استیل آذین با اعلام اینکه قصد خرید امتیاز راه آهن را دارد بار دیگر سوژه رسانه های ورزشی کشور شد.

مالک استیل آذین در آن زمان حتی طی جلسه ای با حضور خداداد عزیزی و محمدرضا عباسی گفت:«من خودم خواهان خرید امتیاز نفت تهران برای استیل آذین هستم و در کنار آن به دنبال این هستم که امتیاز راه آهن را که در فرابورس واگذار می‌شود برای ابومسلم خریداری و تقدیم فوتبال دوستان مشهدی کنم.»

پس از این هیاهو و در حالی که هدایتی برای خرید سهام راه آهن به هیچ شکلی وارد بازار فرابورس نشد اما سر انجام "محمدامین محمدی‌فر" یکی از فعالان صنعت غذایی خراسان رضوی که صاحب یک شرکت سرمایه‌گذاری است، صبح روز یکشنبه 100 درصد سهام شرکت فرهنگی - ورزشی راه‌آهن را در این بازار خریداری کرد.

* تداوم حضور راه آهن در تهران

با توجه به فعالیت محمدی فر در خراسان رضوی به نظر می‌رسید خریدار باشگاه راه‌آهن قصد دارد امتیاز این باشگاه را به مشهد منتقل کرده تا این شهر در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هم سهمیه داشته باشد اما یکی از نزدیکان استاندار خراسان رضوی که از جمله مسئولان ارشد این استان است ضمن رد خبر انتقال راه آهن به مشهد می گوید:«محمدی فر یکی از سرمایه گذارانی است که چندین شرکت دارد و تنها یکی از شرکتهای این شخص در خراسان رضوی است. تا آنجاییکه به من اطلاع داده اند محمدی فر هیچ تصمیمی مبنی انتقال راه آهن به شهرستان ها و علی الخصوص مشهد نداشته است و بیشتر مایل است تا این تیم کارش را در تهران ادامه دهد.»

* آشنایی با مالک جدید راه آهن

با این وجود شاید مهمترین مسئله ای که فکر اهالی فوتبال و خبرنگاران را درگیر خود کرده، هویت مالک جدید باشگاه راه آهن باشد. بر همین اساس در خصوص فعالیت های اقتصادی و سابقه کاری این شخص، در آخرین دقایق یکشنبه شب با یکی از مقامات کشوری فعال در عرصه صنایع غذایی تماس گرفتیم. وی در این باره گفت:«مهندس محمدی فر از اعضای هیئت علمی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور است که در زمره اساتید کاربلد صنایع غذایی بوده و در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فعالیت دارد و نیز عضو شورای شبکه ملی پژوهش و فناوری علوم و صنایع غذایی ایران است.»

این مقام مسئول ضمن تعجب از ماجرای خرید راه آهن از سوی محمدی فر گفت:«موضوع خرید باشگاه راه آهن توسط محمدی فر را همین الان از زبان شما شنیدم اما باید بگویم که خبر جالبی بود. من برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که در فوتبال هم موفق باشند.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
0
2
maleke padide shandize
نظرات بینندگان