arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۷ - ۱۳ دی ۱۳۹۵

استقبال بازنشستگان کشوری از سهام "بیمه ملت"

سهام بیمه ملت در قالب وام قرض الحسنه با بازپرداخت 36 ماهه برای 100 هزار بازنشسته کشوری در نظر گرفته شده و ماهانه 20 هزار تومان از حقوق بازنشسته متقاضی این نوع سهام کسر می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از استقبال بیش از 79  هزار نفر از بازنشستگان تحت پوشش این صندوق از خرید سهام بیمه ملت خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود اسلامیان با اعلام این خبر، گفت: از اول دی ماه 95 تا روز گذشته (شنبه) بیش از 79 هزار نفر از بازنشستگان کشوری با مراجعه به سایت صندوق و دفاتر پیشخوان دولت، برای واگذاری سهام بیمه ملت ثبت نام کرده اند.

اسلامیان اظهار داشت: سهام بیمه ملت در قالب وام قرض الحسنه با بازپرداخت 36 ماهه برای 100 هزار بازنشسته کشوری در نظر گرفته شده و ماهانه 20 هزار تومان از حقوق بازنشسته متقاضی این نوع سهام کسر می شود.

وی تاکید کرد: با توجه به استقبال بازنشستگان کشوری از واگذاری سهام بیمه ملت و مهلت ثبت نام که تا روز چهارشنبه 15 دی ماه ادامه دارد، لازم است تا بازنشستگان متقاضی ثبت نام خود را به آخرین روز موکول نکرده و از هم اکنون برای خرید سهام بیمه ملت اقدام کنند.

اسلامیان یادآور شد: بازنشستگان کشوری می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان سراسر کشور یا از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir اقدام به ثبت نام برای خرید سهام بیمه ملت کنند
نظرات بینندگان