arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۶۵۵
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۰۱ - ۲۵ تير ۱۳۹۰

واکنش دفتر احمدی نژاد به خبر "خداحافظی رحیمی از پاستور"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در حالی كه در روزهای اخیر ده ها خبر در خصوص محمدرضا رحیمی منتشر شده، دفتر اطلاع رسانی رئیس دولت، بدون اشاره به نام رسانه ای و یا عناوین و محتوای اخبار، علی الظاهر به رد تمامی اخبار در خصوص محمدرضا رحیمی پرداخته است و دقیقاً مشخص نكرده كدام یك از اخبار مربوط به معاون اول رئیس جمهور تكذیب شده است.

در این جوابیه كه بر روی سایت ریاست جمهوری قرار گرفته، آمده است: "با كمال تاسف برخی از رسانه ها و سایت‌های خبری برخلاف توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر پرهیز از هیاهو و جنجال در فضای عمومی كشور، در روزهای اخیر، خبر كذب دیگری را در فضای رسانه‌یی، این بار درخصوص معاون اول محترم رییس جمهور منتشر كرده‌اند كه مركز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهور، با تكذیب این خبر و ضمن اینكه پیگیری حقوقی آن را برای خود محفوظ می داند، متولیان رسانه‌های مخالف و منتقد دولت را به رعایت تقوای الهی و اصول اخلاقی و حرفه‌یی دعوت می كند.

متاسفانه برخی رسانه‌ها با سوء استفاده از صحه صبر دولت همچنان نسبت به انتشار اخبار سطحی و بی مایه با ذكر منابع موهوم مانند "گفته می شود"، "یك منبع آگاه" و ایراد اتهامات دروغین به مسوولین اصرار دارند كه به نظر می رسد هدف آنها از انتشار اینگونه اخبار تنها در راستای كند كردن شتاب خدمات دولت خدمتگذار و عدالت محور است، درحالی كه دولت در طول سالهای گذشته نشان داده كه چنین تحركاتی تاثیری در روند خدمت رسانی به ملت بزرگ و آگاه ایران اسلامی ندارد و آنچه برای دولت اهمیت و اولویت دارد، تنها رضایت مردم و حركت در مسیر اجرای عدالت و پیشرفت كشور است".

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دولت دوست
|
FRANCE
|
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
0
11
دولت محترم بمیرم برات چقدر مظلوم واقع شدی با این همه هجمه تبلیغاتی ،برادران قاچاقچی هم که معلوم نشد کیا بودن(اگه معلوم شد واضح بگید ما هم بدونیم) مفسدینم که نباید ابروشون بره نشد بگی ،یک ملیون تومن نوزادان هم که مجلس نذاشت انگار، مسکن مهرم که هی توش سنگ انداختن الان پر سنگه، زمین 1000 متری هم که نگفتی شروع کردن مسخره کردن (همین انتخاب گفت صدا و سیما مسخره کرده ها من نمیگم بعد بندازین گردن من) طرح هدف مندیها هم که نوید زندگی بهتر برای فقرا رو میداد هم الکی سیاه نمایی میکنن میگن وضع بهتر نشده بدتر هم شده ( من نمیگما اون رنه خونه داره تو اون روزنامه..)،خاموشیم که گفتن با هدفمندی نداریم الکی سیمای برقو انگار میبرن این سنگ اندازها میندازن گردن دولت خاموشیا رو،که برق رو دیگه به ملت برادر شریف عراق صادر نکنید البته شما توجه نکنید همون کار که خود میدانید درسته انجام بدهید(اگه میشناختم حتما معرفیشون میکردم )الکی هم یه گروه منحرف میسازن میندازن تو دامنت میگن جریان انحرافی(اینم من نمیگما)،این همه روابط حسنه با برادران آفریقایی و چین وروسیه داریم بعد الکی میگن دستگاه دیپلماسی ما ضعیفه،اجاره خونها هم که الکی میگن 15 تا 30 درصد رفته روش،از این ور میگن دولت قیمتها رو واقعی کنه از اون ور میگن چرا گرونیه آخه چی کار کنی این وسط،تهران رو جزو 5 کشور ارزون نگه داشتی شاکین،رشد اقتصادی به این خوبی داریم میگن کمه،اشتغال زایی به این زیادی داریم میگن آمار اشتباهی نده،
این همه رو بیمه کردی با 1000 تومان میگن حالا دفترچش جز سرما خوردگی وچندتا ازمایش به دردهم مگه میخوره،کشور به این امنی داریم هی با این چندتا تجاوز الکی سیاه نمایی میکنن ،جلوی طرح سطحی جدایی دختر و پسر رو در دانشگاه میگری میگن سیاسی کاریه واسه انتخابات مجلس تو دل مردم جا واکنی(نظر من نیستا من شنیدم که میگم) شایعه میکنن جنگیر دارید،ما هم که از رو بیکاری میاییم(آخه با لیسانس بیکارم) این اخبار کذب میخونیم موجب تشویش ذهنمون میشه ،و...میترسم این سایت حذف کنه، اینبار خواهشمند است به جد پیگیر همین خبری که تکذیب کردی باش و تا رساندن عاملین این اقدام قبیه و مشوش کننده اذهان عمومی بوسیله پیگیری حقوقی از قوه کاملا مستقل قضاییه که تا کنون نشان داده الحمدا.. زیر هیچ گونه فشار سیاسی نرفته وانشاا.. نخواهد رفت به سزای عمل خویش وفق مقررات قانونی برسانیدکه انچه که برای دولت اهمیت دارد تنها رضایت مردم در اجرای عدالت است- نتیجه آن را به اطلاع مردم شریف ایران برسانید.(درخواستی بودا )
با تشکر این بار حتما به قول خویش وفا خواهید کرد مانند گذشته .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
0
5
البته و صد البته فقط مخالفین دولت به رعایت تقوای الهی و اصول اخلاقی دعوت شده اند و دولتیون و طرفداران دولت از این امر مستثنا هستند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
0
2
بار ها دیدم که در جلسات یا در سخنرانی ها افراد نت بر می دارند ولی دیروز برای اولین بار دیدم که در خطبه های نماز جمعه آنهم نماز جمعه ای که خطیبش آیت الله کاشانی بود آقای رحیمی در حال نت برداری بود. خیلی توجه ام را به خود جلب کرده است. شاید برای ....
نظر دهنده
|
FRANCE
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
0
6
کار بر محترم، با تشکر، نظر شما دریافت شد. پس از بررسی، نظر شما تا ساعاتی دیگر منتشر می شود. از صبر شما سپاسگزاریم .
چرا خالی مبندی بنویس:کار بر محترم، با تشکر، نظر شما دریافت شد. پس از سانسور یا ردشدن از فیلتر، نظر شما تا ساعاتی دیگر منتشر می شود شایدم نشود.. از صبر شما سپاسگزاریم .
بهتر نیست؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
0
5
قرار بود اينروزها بعنوان عيدي خبر خوشي به ملت بدهند هنوز منتظريم!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
0
2
ايشان هم در دقيقه نود از احمدي نژاد خداحافظي مي كند و الا ........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
0
6
واقعا که این آقای رحیمی هم مثل مرحوم کردان مظلوم است واقعا چرا این همه ما مظلوم داریم؟؟فقط این مردمند که مظلوم نیستند!!!!
صفوی
|
UNITED STATES
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
0
1
در پاراگراف آخر صحه صبر چیه ؟ سعه صدر درسته ! اگر در اطلاعیه اینجوری آمده که صد بارک الله به دفتر ریاست جمهوری !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
0
0
ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان آقای رحیمی از استوانه های دولت هستند قطعا در حصار امن وجود دارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
0
0
بسیار بسیار بسیار از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مر حمت فرموده مار را مس کنید فوری
نظرات بینندگان