arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۷۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۲ - ۲۶ تير ۱۳۹۰

Brabus 800E شاهكار ديگر كارخانه بنز

اعتماد نوشت: برابوس در ساختن خودروهاي سريع متخصص است. در حقيقت خودروهايي بسيار سريع، بطوري كه ركورد توليد سريع ترين خوردو و كوپ را در جهان به خود اختصاص داده است بنابراين دستيابي به ركوردتوليد سريع ترين كاربيولت چندان دور از انتظار نيست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اعتماد نوشت:  برابوس در ساختن خودروهاي سريع متخصص است. در حقيقت خودروهايي بسيار سريع، بطوري كه ركورد توليد سريع ترين خوردو و كوپ را در جهان به خود اختصاص داده است بنابراين دستيابي به ركوردتوليد سريع ترين كاربيولت چندان دور از انتظار نيست.

با توجه به مبناي خودروهايي كه در برابوس استفاده مي شود، تلاش ها در زمينه سريع ترين به دوخودروي مرسدس تعلق گرفته است. هر دوخودرو مرسدس با موتوربرابوس V12 ، يا همان 12 سيلندر ساخته شده اند.

    برابوس كاربيولت 800E V12 در خودروي جديد كلاسE مرسدس وارد بازار مي شود. تنها تغيير بزرگ آن اهداي قلبي جديد به اين موتور است (يك مرسدس اس 600 V12) و همينطور ظاهر آن پيش از نصب كمي تغيير كرده است. نتيجه حاصل يك موتور 3/6 ليتري، بي توربو V 12است كه 788 قدرت دارد و دور موتور 550 در دقيقه.

    در عملكرد برابوس 800V12نيز تغييرات كوچكي اعمال شده. با وجود وزن سنگين مرسدس كلاسE اين خودرو مي تواند از نقطه سكون در 7/3 ثانيه به سرعت 100 كيلومتر در ساعت برسد. اين سوپر خودرو سرعت فراواني دارد اما برابوس 800 در همين ميزان سرعت باقي نمي ماند و در 10 ثانيه به سرعت 200 كيلومتر در ساعت و در 9/23 ثانيه به 300 كيلومتر در ساعت مي رسد.

بسته به شرايط و نوع رانندگي برابوس 800 مي تواند به سرعت 370 كيلومتردر ساعت برسد. موتور استفاده شده در اين خودرو به نوعي قدرتمند ترين موتوري است كه در برابوس تهيه شده است و ظرفيت آن از 5/5 ليتر مرسدس اس 600 فراتر رفته و به 3/6 ليتر رسيده است. مهندسي دوباره خودرو وجوه مختلفي دارد. طراحي دوباره سيستم سوخت، سيستم دريافت سوخت، تعيين ميزان سرعت، سيستم اگزوز استيل و سيستم جديد مديريت موتورهاي الكتريك. تمام اجزاي اضافي آيروديناميكي از تونل باد گذر كرده و از فيبر كربن ساخته شده اند.

 بخش جلويي خودرو براي كاهش فشار از محور چرخ جلويي طراحي شده و هواي خنك را به رادياتورها و پدال هاي جلويي مي رساند. تمام خروجي هاي هوا در بخش هاي پهلويي خودرو هواي گرم رادر سريع ترين زمان ممكن به بيرون مي فرستند. براي ثبات جهت خودرو در سرعت هاي بالابرابوس بدنه خودرو كلاسE را عريض تر كرده است. گلگيرهاي جلويي اسپرت خودرو سبب مي شوند نصب چرخ هاي 5Jx19 با تايرهاي اندازه 265/30 ZR 19 راحت تر انجام شود.

 اين مهندسي حرفه يي در هر جزيي از خودرو به كارگرفته شده است. اجزاي خودرو به دلخواه مشتري و براساس محور چرخ عقبي برابوس كاربوليت V12 ساخته شده اند. هنگامي كه موتور خودرو درجاي خود قرار بگيرد و بتواند به سرعت 370 كيلومتر در ساعت دست يابد، اين مرسدس لوكس به بهاي 478 هزار يورو يا 682 هزار دلار امريكا به فروش خواهد رسيد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
0
1
عمراً به تینا و پراید و . . . برسه!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
0
2
ببخشید اشکالی داشت یه عکس ازش میذاشتی
یا نکنه به فکر ملت بودی نکنه از تعجب سکته کنن
نظرات بینندگان