arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۸۵۵۵
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۷ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵

شغل موفق نداریم،شخص موفق داریم

در میان موارد ذکر شده بحث تقاضا و عرضه نیروی کار بسیار مهم بوده؛چرا که اگر ما نیروی کار کیفی را آماده و وارد بازار کار کنیم خیلی از مشکلات حل می شود. در واقع می توان گفت: شغل موفق نداریم، ما شخص موفق داریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پنل تخصصی اقتصادی کنگره مدیریت امور جوانان با محورهای توانمندسازی و ارتقای مهارت های جوانان، اقتصاد مقاومتی و سیاست گذاری و برنامه ریزی امور جوانان با حضور دکتر اکبر افتخاری و دکتر حسن طایی و با مدیریت سید جواد رضوی برگزار شد.

به گزارش ستاد خبری کنگره ملی مدیریت امور جوانان؛ در این پنل رضوی دبیر اجرایی و مدیر پنل گفت: موضوع حایز اهمیت این است که امور جوانان وظایف اختصاصی یک وزارتخانه و دستگاه نیست و در واقع امری فرابخشی است؛ و هدف نهایی ما در این کنگره همگرایی و هماهنگی دستگاههای مختلف است.

در ادامه برنامه دکتر حسن طایی در رابطه با اقتصاد جوانان، موضوع بازار را مهم دانست و ادامه داد: در حوزه بازار کار باید به بحث عرضه نیروی کار، تقاضا،اقتصاد خانوارها،بیکاری و... توجه کرد چرا که این موارد می تواند بازار کار درست را بسازد.

طایی افزود: در میان موارد ذکر شده بحث تقاضا و عرضه نیروی کار بسیار مهم بوده؛چرا که اگر ما نیروی کار کیفی را آماده و وارد بازار کار کنیم خیلی از مشکلات حل می شود. در واقع می توان گفت: شغل موفق نداریم، ما شخص موفق داریم.

اکبر افتخاری معاون برنامه ریزی بیمه ایران و مشاور معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در بحث اقتصاد و اشتغال جوانان گفت: موضوع اساسی ما این است که انسان توسعه یافته دارای شایستگی و توانمندی است. آنچه در اقتصاد جوانان خودنمایی می کند از ناحیه عرضه است نه تقاضا؛ به بیان دیگر شایستگی دانش و مهارت است، با آموزش دانش انتقال پیدا می کند اما مهارت نیاز تجربه دارد.

برچسب ها: جونانان ، شغل
نظرات بینندگان