arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۵
اظهارنظر تکاندهنده عضو شورای شهر در مورد مدیریت شهری

عباس جدیدی: هنرمندی که نمی تواند دو تا شاخ بز را از هم جدا کند، چرا در مورد مدیریت شهری نظر می دهد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عباس جدیدی: هنرمندی که نمی تواند دو تا شاخ بز را از هم جدا کند، چرا در مورد مدیریت شهری نظر می دهد؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به توئیت یکی از بازیگران سینما که از اعضای ورزشکار شورا انتقاد کرده بود، گفت: شما که ادعا می کنید هنرمند هستی و حتی نمی توانی در سناریوهایت دو تا شاخ بز را از هم جدا کنی! چرا در مورد مدیریت شهری نظر می دهی و دخالت می کنی؟

به گزارش انتخاب، جدیدی همچنین از اظهارات رضا پهلوی در خصوص حادثه پلاسکو انتقاد کرد و گفت: اینکه فرزند شاه سابق ایران، آتش نشانان شهید را با عنوان «هلاکت» خطاب کرده ، ما به پلیدی نیت اینها واقف هستیم.

وی همچنین با اشاره به اظهارات نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد حادثه پلاسکو و ادعای رفاقتش با ملت ایران، گفت: ما با دولتی که کودک می کشد، رفاقتی نداریم.

وی همچنین خواستار ارائه گزارش تک تک اعضای شورای شهر در مورد عملکرد و کارنامه چهارساله شان شد و گفت: مردم از ما پاسخ می خواهند و باید از عملکرد ما آگاه باشند.

جدیدی در ادامه تذکر خود خطاب به رییس شورای شهر تهران گفت: اعضای شورا باید گزارش عملکرد چهارساله خود را به مردم ارایه دهند.

وی افزود: اعضای شورا باید خاضعانه به مردم بگویند که در این چهار سال چه کردند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه نباید رو به جلو فرار کنیم افزود: برخی اعضا باید در خصوص مجوزهایی که برای خویشان و نزدیکان خود گرفته اند به مردم توضیح دهند. 

نظرات بینندگان