arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۷ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۵

پرداختهای بیمه ایران به 67 واحد زیان دیده پلاسکو

پس از حادثه آتش سوزی تاکنون ۱۲۵ فقره پرونده خسارتی تشکیل شده که از این تعداد، ۶۷ فقره آن به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۸۵۴ میلیون و ۲۰۵ هزار تومان در وجه بیمه گذاران محترم پرداخت شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیریت بیمه های آتش سوزی بیمه ایران در اطلاعیه ای با اشاره به اینکه ساختمان پلاسکو از دو بخش برج پلاسکو در ۱۵ طبقه و پاساژ پلاسکو در ۵ طبقه تشکیل ‌شده بود، افزود: در اثر حادثه آتش‌سوزی، برج ۱۵ طبقه پلاسکو به طور کامل تخریب گردیده که خسارات وارده به این بخش به جز یک مورد که امر کارشناسی آن در حال بررسی است، بر اساس تعهدات بیمه‌نامه، به طور کامل پرداخت شده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است:

▪️پاساژ پلاسکو (بخش شمالی) متحمل خساراتی شده که با توجه به ضوابط و مقررات بیمه نامه، نیازمند بازدید از محل و انجام امر کارشناسی می‌باشد که بدلیل ملاحظات ایمنی و امنیتی، درحال حاضرامکان بازدید کارشناسی مقدور نیست و پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط، اقدامات لازم برای کارشناسی و پرداخت خسارت به بیمه گذاران این بخش نیز به عمل خواهد آمد.

▪️پس از حادثه آتش سوزی تاکنون ۱۲۵ فقره پرونده خسارتی تشکیل شده که از این تعداد، ۶۷ فقره آن به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۸۵۴ میلیون و ۲۰۵ هزار تومان در وجه بیمه گذاران محترم پرداخت شده است.

▪️شرکت بیمه ایران متعهد به جبران کامل خسارت وارده به بیمه‌گذاران خود بوده و تمامی تمهیدات لازم را دراین رابطه بکار خواهد بست.
نظرات بینندگان