arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۹۵۴۲
تعداد نظرات: ۵۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۵

جنجال تازه شبه مردی که ریش هایش را نتراشید!/ شگفتا که بر پیکر بی جان آیت الله هاشمی نیز لگد می زنند!/ چه حق گفت آیت الله جوادی آملی که «هاشمی چه در حیات و چه در زمانی که از دنیا رفته، مظلوم است»

مصطفی فقیهی: مشتی خزعبل و هذیان و افاضاتی تعفن برانگیز و بویناک! گوینده اما، چندان که مسبوق به سابقه است، هیچ خط قرمز شرعی و اخلاقی در برابر دشمنانش ندارد، چنان از ماجرای فوت آیت الله هاشمی سخن بر زبان می آورد که بعید است مشابهش در تاریخ معاصر و حتی پیش از آن، سابقه داشته باشد . و چه شیرین که انسانی چون او با قامتی دون و چنین سست ایمان، چنان در خیال خامش خود را مقید به شرع و دین می پندارد که آرزو می کند در هیات اباعبدالله بمیرد! اما وهن دین نیست که چنین شود؟!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شگفتا که بر پیکر بی جان آیت الله هاشمی نیز لگد می زنند! سعید قاسمی را می گویم، شبه مردی که زیرقولش زد و ریش هایش را نتراشید! وقتی سالیانی قبل در ماجراي صدور حكم براي فائزه هاشمي، در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفته بود: «اگر این خانم [فائزه هاشمي] نصف روز زندان رفت، من ریشم را می‎تراشم!» 

او اخیرا در سخنانی تکاندهنده که بخش هایی از آن به دلیل شدت تعفن گفتار گوینده، قابل نشر نیست، گفته است: 

«سياست اصلاح‌طلبان پدربزرگي داشت كه قسمت است ديگر،... گفته‌‌اند خدايا زير تريلي بروم در اين مسير در اين جاده‌ها صاف بشوم اما اين‌جور نشود كه ٢٠٠ تا باديگارد داشته باشم يك ماشين آمبولانس با چهارتا، پنج‌تا دكتر ويژه كه ضربان قلبم رفت بالا آمد پايين بدوند. يك بيمارستان حضرت امامي كه چهارتا خانه با خانه من فاصله داشته باشد و آن كادر بيمارستان ناراحتند مي‌گويند هر هفته كه اين خانواده مي‌آيند آنجا چكاپ نهايي مي‌شوند آمرانه برخورد مي‌كنند مثل ارباب رعيت. اين را هم داشته باشيد. يك‌دفعه آخر كاري در استخر «وي‌آي‌پي» فرح در سعدآباد سكته بزني كه ... و بعد بدوبدو نيم‌ساعت هم طول بكشد كه لباس تنت كنند ببرندت بيمارستان شهداي تجريش. معروف است، بيمارستاني كه سرما بخوري بروي آن تو شكلات‌پيچ برمي‌گردي. وقتي ببرندت آنجا مي‌گويند يك‌ساعت است دير آورده‌اي و قیافه............. خدايا براي من يك فرصتي بده يك مدلي كه وقتي  لا اله الا الله مي‌گويند در مسجد يا هيئت. نمي‌خواهم.نخ تسبيح جريان انحرافي پاره شد. هرچي بخواهند بدوند اينها الان آدم بتراشند، ديگه ما به آن مسير برنمي‌گرديم».

همانطور که می بینید، مشتی خزعبل و هذیان و افاضاتی تعفن برانگیز و بویناک! گوینده اما، چندان که مسبوق به سابقه است، هیچ خط قرمز شرعی و اخلاقی در برابر دشمنانش ندارد، چنان از ماجرای فوت آیت الله هاشمی سخن بر زبان می آورد که بعید است مشابهش در تاریخ معاصر و حتی پیش از آن، سابقه داشته باشد . و چه شیرین که انسانی چون او با قامتی دون و چنین سست ایمان، چنان در خیال خامش خود را  مقید به شرع و دین می پندارد که آرزو می کند در هیات اباعبدالله بمیرد! اما وهن دین نیست که چنین شود؟!

در این مورد کوتاه عرض کنم:

اول آنکه او روایت را سراسر دروغ و دغلکارانه نقل می کند. اینجانب موفق نشدم پیکر آیت الله هاشمی را خارج از تابوت ببینم، اما با معدود کسانی که پیکر بی جان ایت الله را لحظاتی پس از مرگ دیده اند، صحبت کرده ام. همه ی آنان به اتفاق، از چهره ی خندان و نورانی تر شده ی آیت الله سخن می کنند. گویی هاشمی نیز از رفنش رضایت تام و تمام داشته است...

اما جای سئوال از این " سلسله جنبانان غصب و نفرت" است که به واقع، او و معدود حامیان سخنانش، تا چه حد دچار باد دماغ  و کیش شخصیت شده اند که خود را فراتر از شرع و آداب اسلامی - ایرانی و اصول اخلاقی مورد تاکید رهبری معظم انقلاب پنداشته، به سادگی آب خوردن، دست به کار ساخت و پرداخت "تسلسل" دروغ و "دور" باطل، خبر دروغ و تحلیل بر پایه دروغ شوند ؟ این جماعت از کدامین قماش اند که نه شرع می شناسد و نه انسانیت؟! به خدا پناه می برم.

جنجال تازه شبه مردی که ریش هایش را نتراشید!/ شگفتا که بر پیکر بی جان آیت الله هاشمی نیز لگد می زنند!/ چه حق گفت آیت الله جوادی آملی که «هاشمی چه در حیات و چه در زمانی که از دنیا رفته، مظلوم است»
تصویر فوق، شوخی فتوشاپی شبکه های اجتماعی با سعید قاسمی در همان سال 91 است


ثانیا شرع مقدس و همینطور اخلاق ایرانی از دیرباز، احترامی ویژه برای مردگان قائل است. شبه مردی با ادعای دینمداری که از قضا ریش هایش را از ترس ریا (!) نتراشید تا شاید مورد تمسخر نیز قرار نگیرد، به یقین نه دانشش را دارد که بداند و نه سیاهی درونش توان فهم این قاعده ساده فقهی را دارد که «حرمة الميت كحرمة‌ الحی» . حتی اسلام در برابر غیرمسلمان نیز توصیه به آداب اسلامی - انسانی می کند و دايره احترام به آن‌ها نيز همه انسان‌ها را در برمی‌گيرد . از جای برخواستن و احترام پيامبر اسلام(ص) هنگام عبور دادن جنازه يك فرد يهودی دليل اين سخن است.

سخت و شاید محال است توقع رعایت آداب ناب اسلامی از چنین فردی که به واسطه فحاشی رکیک به افراد و برخی نیروهای انقلاب و طرح ادعاهای شرم آور و غیرمستند ، نامی برای خود دست و پا کرده است. بی شک هواهای نفسانی باعث شده فراموش کنند یا تمایلی ندارند به یاد آورند که پیامبر، مظهر اخلاق و ادب بود و ... و سوگمندانه برخی طوری رفتار کرده اند که این دست افراد تأثیر گذارتر و مقربتر و عزیزتر شده اند!

گوآنکه قاسمی امروز از تیتر شدن در رسانه ها (که هدف غایی او بوده) نهایت لذت را برده است، اما بد نیست بدانید که از منظر دینی، او با چنین سلوک و رفتاری در دسته ای قرار می گیرد که چون با کسی درافتند، می خواهند او را از ریشه براندازند، می پندارند که دشمنی و مخالفت، حدودی ندارد ، چون ایمانی ندارند و اگر دارند پایه های غیرشرعی دارد، لذا به حقوق مخالفان تجاوز می کنند. او عقیده دارد که می تواند برای زمین زدن رقیب از هر صناعت جعل و ابزار تهمت و افترایی استفاده کند تا پیروز میدان شود!

قران در برخی آیات، تعدی کنندگان را ستمگر می خواند و می فرماید:  فَمَنِ اعْتَدَی بَعْدَ ذَلِکَ فَلَهُ عَذَابٌالیم: پس از این، هر که تعدی کند، عذابی دردناک در پیش خواهد داشت

نکته ی اساسی اما این است که این هجمه و هتاکی های بی سابقه علیه آیت الله هاشمی (که حتی در مورد شهید بهشتی پس از شهادتش متوقف شد) اینک حکایت از آن دارد که هاشمی، این یار امام و رهبر معظم انقلاب، زنده تر از سابق، جاوید است و تاریخ ساز. کمتر از 20 روز از فوت هاشمی می گذرد و او چونان دوران حیات، آماج حمله و تیرهای غیبی است، آیا جز این است که حیات هاشمی تداوم دارد و همچنان خار چشم بدخواهان است و خناسان؟

اما به واقع، این چگونه کینه و عداوتی است که پس از مرگ نیز خاموش نشده است؟ چه حق گفت آیت الله جوادی آملی که «مظلوما حیا و میتا» .. «هاشمی چه در حیات و چه در زمانی که از دنیا رفته، مظلوم است».

* مصطفی فقیهی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۷
در انتظار بررسی: ۲۵۶
غیر قابل انتشار: ۴۸
اطع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
23
176
زمانی که هاشمی با راست قامتان دفاع مقدس در رزم با همه ابر قدرتها هم چنگ را مدیریت و هم پشت جنگ را اداره و هم در میان رزمندگان جانانه طرح میداد و شکست دشمن را نگاه میکردیم افرادی مثل سعید قاسمی فقط میتوانست نگاه کند انهم در حد یک رزمنده تک ور پس انصاف داشته باش مومن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
به عنوان یک طلبه کوچک از این همه بداخلاقی و پرخاشگری متاسفم.
گویی اینگونه افراد دینداری را مساوی با پرخاشگری می دانند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
15
183
جواب ....خاموشیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
20
181
خجالت می کشم فردی مثل سعید قاسمی خود را ..... بنامد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
آدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
6
129
اصلا این که چهره میت شاد یا مغموم به نظر برسد چه ربطی به عملکرد یا عاقبت او دارد؟
غیر ازین ست که ما می خواهیم آمال و امانی خودمان را به جهان غیب هم بسط بدهیم و خبر از احوالی بدهیم که علم آنها نزد خداست.
اطع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
8
127
افرادی مثل این اقا در سطحی نیستند که حرفشان بتواند کوچکتری اثری بر شگفتیهای هاشمی بگزارد اینا دنبال طرح خودند و خوب میدانند هاشمی کوهیست که با هر رگباری درش اثر نمیکند فلذا هاشمی در قلب مردم محفوظ است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
5
124
فقط یک کلام
ادب مرد به ز دولت اوست.
جانباز 70 درصد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
7
118
این ها انسان های تهمی از مغزی هستند که به نظر من نباید پاسخشان را داد.
چون دوست دارند با این کارهای غیر اخلاقی می خواهند معروف شوند.
محمذ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
7
116
سلام ایشان رامن می شنناسم هیچوقت تغادل روحی نداشته حتی درزمان دفاع مقدس
الان سینه چاک شهید همت است ولی اکثر بچه ای لشگر محمدرسول الله میدانند که ایشان وهمپالگی ایشان جناب دکترالله کرم چه خونی به جیگرشهسدهمت کردنر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
4
124
طرف قاطی دارد
پریشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
2
98
تاسف واقعا تاسف
نادر
|
-
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
6
83
کرام الاتبین نیز از نوشتن حساب برا ی قاسمی و امثال آن عاجز خواهند ماند .دروغ ، تهمت آن هم پشت سر مرده ای که توان دفاع از او سلب شده است .حسابش در هر دین و مذهبی که باشی با خداست . خدا به خانواده ایت الله هاشمی صبر دهد . امیدوارم سکوت خانواده هاشمی نیز به مانند خود آیت الله مایه ابرو ریزی و شرمساری هتاکان و عزت و بزرگی برای بازماندگان ایشان گردد . انشاء الله
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
5
106
چقدر این آدم بیمار است !عفونت از سخنان مشمئز کننده اش فوران می کند!
م&ا
|
-
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
116
19
سلام .حالا او بد حرف زده چرا شما دایه عزیزتر مادر میشید خوب الان شما هم مثل او بد صحبت میکنید وحرفهایی را نسبت میدهید پس شما با او فرقی نمیکنید هر کس حق دارد نظر خود را بگوید شما نباید به خاطر چند حرف که یا راست است یا دروغ (بر گردن خودش)بی احترامی کنید چرا جو را متشنج تر از اینی که هست میکنید چرا دنباله روی در کار اشتباه او میکنید حرفی زد خوب زد که زد مگر شما شک دارید که اینگونه جبهه میگیرید اگر شک دارید پس چیزی هست اگر شک ندارید این حرفها زدن ندارد چون مردم به حرفهای پوچ اهمیتی نمیدهند مردم را دچار اشوب نکنید خودتان را هم اذیت نکنید خدای جای حق نشسته .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
3
106
سخنرانی های این ادم رو که میشنوی اگر نشناسیش اطمینان پیدا میکنی که از داعش است. از بس خشونت در چهره اش، در کلامش، در تن صدایش و در تمام وجودش دارد. خداوند شر امثال این ادم را از سر این سرزمین دور بدارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
5
97
بابا این دیوانست یکبار یادم کفت وقتی این زنها در رادیو حرف میزنه من حمام واجب میشم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
77
14
شما انتخاباتی ها دارید عمدا این ها را بخش می کنید که از آن استفاده کنید. لطفا دست از سر هاشمی بردارید!
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
2
63
از این که شجاعانه جامعه ضد اخلاق امروز و مروجان آن را معرفی می کنید متشکرم ... از نیروهاهای مدعی انقلابی و مذهبی که بیشتر باید ادب و نزاکت دیده بشه ... من قلبن و روحن از بی ادبی نیروهایی که خودشان را بهشت رفته حس می کنند متنفرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
4
78
این اقا بیماره شما جدی نگیر در دین بر این افراد حرجی نیست
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
142
20
آقای قاسمی چیزی جز حق نگفت..........
الکی شلوغش نکن.... انتخاب..... اصلا... یه خبر گزاری آزاد نیستی....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
3
48
ستون انقلاب بودن شايد براي بعضي عناصر نفوذي كه قصد تخريب انقلاب را دارند، چنان غير قابل تحمل است كه طبيعيه اين طور عقده گشايي كنند آخه آيت الله عمري در راه انقلاب تلاش و مجاهدت كردند و نام ايشان خاريست در چشم ضد انقلاب
گلايه مجدد از انتخاب :
ما نه مي دانيم كيهان روزنامه است يا سايت خبري
ما نه قاسمي ميشناسيم نه شريعتمداري
شما اجازه بديد بطور كامل از ذهن مردم محو شوند
حق گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
2
52
سلام . تو رو خدا از افرادی که تعادل روحی و روانی ندارند خبر نگذارید . اخه یک سایت خبری مثل انتخاب اعتبار خودش رو انقدر پایین بیاره که فرمایشات امثال این اقا رو برای مخاطبین خود بیان کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
5
56
حضور بالای 3 ملیون در تشییع جنازه ایت الله فسنجانی نشان دهنده عشق ملت به انقلاب و یاران با وفایش است اما این افراد هر دری یا تهمت بزنند نخواهد توانست این عشق از سینه مردم خارج کند
میر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
83
21
من کاری ندارم سعید قاسمی چی گفته اما این اقای استاد اخلاق که نقد کرده حرفهای خودش سراسر توهین است ومتاسفانه درون خودش بیرون ریخت براش متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
توهین می کنید بعد پاسخ حرفهاتون باید فدایت شوم باشه ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
توكه كاري نداري سعيدقاسمي چه گفته بيخود نظر ميدهي به منتقد قاسمي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
5
51
مه فشاند نور ....
بگذار بگوید این نادان تا پرونده سیاهش سبک به پیشگاه خداوند نرسد ودر قعر دوزخ متلاطم بماند
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
3
35
فقط می شود گفت خدا لعنت کند کسانی را که به ایت الله لقب عالیجناب سرخ پوش دادند و او را عامل استبداد و اختناق می دانستند
رجا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
1
38
بهتر بود در سریال معمای شاه نقش نقش مقابل آیت الله هاشمی را به ایشان می دادند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
3
56
سعید قاسمی ها، سعید عسگر ها، سعید تاجیک ها همان دنباله سعید امامی ها هستن با چه پشتوانه ای میتونن اینطور با خیال راحت به حضورشون ادامه بدن!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
3
37
جدی گرفتن امثال ایشان و تیتر کردن آنها کاملا اشتباه است! ایشان اگر تعادلی میداشتند که تا حالا باید ریششان را زده بودند!! تحریک ایشان توسط کسانی صورت میگیرد که سالهاست نان نفرت افکنی را خورده اند....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
1
36
خدایا به عدالتت شک ندارم...
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
24
2
حق مطلب ادا کردی
داور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
1
33
به نظرم اين اشخاص مثل برادر حاتم طايي به دنبال شهرت طلبي هستند و نبايد مطالبشون رو منتشر كرد. شهوت شهرت خواهي از وجودشون نمايان است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
31
پس مکارم اخلاق که بزرگترین علت مبعوث شدن پیامبر بود کجاست
ماندنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
24
2
نازشست مسعود...
آن مسعودم آرزوست
رضا م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
2
22
ادم مهمی نیست. بزرگش نکنید. اینجور ادما تشنه این هشتند که چرندیاتی بگویند تا بلکه شما عکسشون رو در روزنامه یا سایت بیاورید. البته این ایراد است که علیه یک جریان سیاسی هر کس هر چه میخواهد ازادانه میتواند بگوید دروغ و راست ولی اگر علیه شخصیتهای جریان مقابل حرفی زده شود !!!!!
سعید داوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
1
23
ببخشید کجا می تونم اسمم رو عوض کنم
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
1
25
من معمار وعضو هیئت علمی دانشگاه هستم.....از این سخنان سعید قاسمی شدیدا تبری میجویم. خدا هدایتش کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
4
16
هدف اين آقا تيتر يك شدن است كه موفق شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
23
به امید روزی که جامعه ما به جایی برسد تا جلوی این حرمت شکنی ها را بگیرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
27
حماسه حضور در تشییع آنهم ناگهانی چنان مشتی بر دهان امثال این موجود عجیب ا لخلقه کوبید که بعد از بیست روز تازه بهوش آمده طرف. نمیدونم ظرف ا ین بیست روز چطوری دندان مصنوعی گذاشت لامصب!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
22
منتظر چوب همان خدایی که برای دل داری به هاشمی کبیر او را به مرادش پیر جماران سپرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
30
6
انتخاب آبو بریز همونجا!
خخخ
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
1
22
حقد و کینه این افراد نسبت به آیت الله هاشمی رفسنجانی فقط به علت محبوبیت ایشان در بین مردم است؛ محبوبیتی که باعث شد بیش از 3 میلیون نفر عاشق در تشییع جنازه ایشان شرکت کنند. این حضور باشکوه و پرمعنا پاسخ محکمی است بر دهان یاوه گویان.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
1
15
این عذرش موجه است ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
33
شخصيت اين سعيد قاسمي را بايد از سخنانش شناخت ! او بعد از اينكه دانشگاه تهران وي را براي سخنراني در ان دانشگاه راه نداد روز جمعه بعد ان به بهشت زهرا ميرود ودر سخناني خطاب به سعيد تاجيك ضمن عذر خواهي از او براي اينكه تاجيك به خاطر اقدام .... اش نسبت به خانم فائزه هاشمي وبه وبه زندان افتادنش بيشرمانه ميگويد : سعيد جان (منظورش سعيد تاجيك است ) اگر من جاي تو بودم ، كاري بدتر از تو ميكردم ! عجبا يك سردار واين تعابير ؟ تو چه كاري ميخواستي بكني كه بد تر از كار سعيد تاجيك باشد ؟ وبعد ادامه ميدهد كه علت مخالفت من با ايةالله هاشمي اين است كه روزي با جمعي خدمت اقاي هاشميو رفتيم واز او خواستيم اين. افرادي كه براي خط نگهداري. ميروند وبعد عقب نشيني ميكنند را سينهء ديوار بگذاريم ! ( معمولا در جنگ تحميلي برخي از نيرو ها براي عقب نشانيدن دشمن ميرفتند و به علت خستگي بايد جايشان را با نيروهاي خط نگهدار عوض ميكردند ! گاهي دشمن بعثي به محض رسيدن نيروهاي جانشين وقبل از اينكه اينها خاكريز وسنگري بزنند انچنان اتشي بر سر اين نيروها ميريختند كه هيچ فرصت. تهيه وتأمين جان پناهي براي اين عزيزان عمدتا داوطلب نبود وزير آتش بي أمان دشمن به شهادت ميرسيدند ! يك فرمانده فهيم مجبور ميشد براي كمتر شهيد شدن بچه ها دستور عقب نشيني بدهد ! ) اونوقت اين اقا سعيد قاسمي درخواست تير باران اين عزيزان جان بركف را دارد ! و بعد كه جانشين فرمانده كل قوا وفرماندهء جنگ به اين فرد و هم فكرانش پاسخ ميدهند كه در اين صورت (تير باران بچه هاي خودمان ) فرق ما با صدام چيست ؟ اين حضرات از اية الله هاشمي كينه به دل ميگيرند واين كينهء شتري تا به امروز باقيست وحتي بعد از ارتحال ايشان هم ادامه دارد ! وچه شرم اور است كه نسبت به يكي از اركان انقلاب. ميگوىد اورا { شكلات پيچ مي كنند !! } وا قعا كه از كوزه همان برون تراود كه در اوست !!درود خدا بر اقاي مصطفي فقيهي واين تيز بيني وشجاعتش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
2
21
شخصيت اين سعيد قاسمي را بايد از سخنانش شناخت ! او بعد از اينكه دانشگاه تهران وي را براي سخنراني در ان دانشگاه راه نداد روز جمعه بعد ان به بهشت زهرا ميرود ودر سخناني خطاب به سعيد تاجيك ضمن عذر خواهي از او براي اينكه تاجيك به خاطر اقدام شمر گويانه اش نسبت به خانم فائزه هاشمي وبه وبه زندان افتادنش ....ميگويد : سعيد جان (منظورش سعيد تاجيك است ) اگر من جاي تو بودم ، كاري بدتر از تو ميكردم ! عجبا يك سردار واين تعابير ؟ تو چه كاري ميخواستي بكني كه بد تر از كار سعيد تاجيك باشد ؟ وبعد ادامه ميدهد كه علت مخالفت من با ايةالله هاشمي اين است كه روزي با جمعي خدمت اقاي هاشميو رفتيم واز او خواستيم اين. افرادي كه براي خط نگهداري. ميروند وبعد عقب نشيني ميكنند را سينهء ديوار بگذاريم ! ( معمولا در جنگ تحميلي برخي از نيرو ها براي عقب نشانيدن دشمن ميرفتند و به علت خستگي بايد جايشان را با نيروهاي خط نگهدار عوض ميكردند ! گاهي دشمن بعثي به محض رسيدن نيروهاي جانشين وقبل از اينكه اينها خاكريز وسنگري بزنند انچنان اتشي بر سر اين نيروها ميريختند كه هيچ فرصت. تهيه وتأمين جان پناهي براي اين عزيزان عمدتا داوطلب نبود وزير آتش بي أمان دشمن به شهادت ميرسيدند ! يك فرمانده فهيم مجبور ميشد براي كمتر شهيد شدن بچه ها دستور عقب نشيني بدهد ! ) اونوقت اين اقا سعيد قاسمي درخواست تير باران اين عزيزان جان بركف را دارد ! و بعد كه جانشين فرمانده كل قوا وفرماندهء جنگ به اين فرد و هم فكرانش پاسخ ميدهند كه در اين صورت (تير باران بچه هاي خودمان ) فرق ما با صدام چيست ؟ اين حضرات از اية الله هاشمي كينه به دل ميگيرند واين كينهء شتري تا به امروز باقيست وحتي بعد از ارتحال ايشان هم ادامه دارد ! وچه شرم اور است كه نسبت به يكي از اركان انقلاب. ميگوىد اورا { شكلات پيچ مي كنند !! } وا قعا كه از كوزه همان برون تراود كه در اوست !!درود خدا بر اقاي مصطفي فقيهي واين تيز بيني وشجاعتش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
42
3
بهر جهت همینها هم زحمات زیادی کشیدند در روزهای انفلاب و جنگ تا ستون خیمه امثال حاجی اقا هاشمی را نحکم تگهدارند و الحق هم سی تمام کار خود را انجام دادند تا اینها بخوبی سوار بر کار شوند و رئیس شوند و امر و نهی کنند و رتق و فتق امور! جناب فقیهی !!! حالا هم حرفهائی دارند و حق هائی و راستهائی و دروغهائی !1به امثال من و شما این اختلافات ربطی ندارد و فضولی کردن در بین رفقای سابق کار عقل و خرد نیست !!حل میشود باین اتش ها فوت کردن کار درستی تیست که هر دو در بر پائی انقلاب سهم بسزادی داشته اند و امثال پاسدارها بیشتر و مفید تر !!!بگذریم !!
kian
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
3
26
هر كس بد ما به خلق ميگفت/ما چهره ز غم نميخراشيم/ما نيكي او به خلق گوييم/تا هردو دروغ گفته باشيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
دمت گرم.عجب شعري...
احمدازمشهد مقدس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
2
18
سلام اگر جناب هاشمی انسانی بدی بودن چرا بدون هیچ گونه مریضی وبه این زیبایی دنیا را ترک نمودن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
1
30
سکوت
قاسمی راهتاک کرده است قاسمی عددی نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
2
24
چرابا چاپ لاطایلات این افرتد بی ادب وکینه جو قلب ما سوگواران رحالت هاشمی کبیر را آزر ده میکنید .در تمام جوامع افراد بیمار که با پنجه کشیدن بر چهره پاکان میخواهند نام وشهرت کسب کنند وجود دارند. ملیون ها نفری که درر تشییع جنازه هاشمی بزرگ حضور داشتند پاسخ اینگونه رجاله ها را دادند
یک ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
33
من به عنوان یک مسلمان وایرانی برای خودم متاسفم که با افرادی مدعی ودر عین حال ضدهموطن هستم آقای قاسمی کجای دین اسلام اجازه میدهد که دهن بعضی ها باز شود واین تعفنات بیرون بریزدبا اینکار فقط مقابل مردم قرار میگیرید نه کنارشان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
0
0
جریان انحرافی پاره است چه برسه به نخش!
نظرات بینندگان