arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۲ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۵

روایت رهبری از روزی که ژنرال آمریکایی فرمان کشتار مردم ایران را داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کانال تلگرامیKHAMENEI.IR فیلم بخشی از روایت رهبر انقلاب از کشتار ملت انقلابی چهار روز قبل از ورود امام خمینی به ایران را منتشر کرد.
 
به گزارش انتخاب، اظهارات مقام معظم رهبری به شرح زیر است؛
 
در هشتم بهمن یعنی چند روز قبل از ورود امام به داخل کشور، در همین خیابان‌های تهران همین خیابان انقلاب مردم اجتماع کردند. ژنرال هایزر که فرستاده امریکا بود، آمد ایران که شاید بتواند یک جوری رژیم پهلوی را از دست انقلاب نجات دهد و حفظ کند.
 
او در خاطرات خودش نوشته؛ من به ژنرال قره‌باغی گفتم که در مواجهه با مردم لوله تفنگ‌های خود را پایین بیاورید. یعنی مردم را بکشید تیر هوایی بیخودی در نکنید، مردم را قتل عام کنید. اینها هم همین کار را کردند لوله تفنگ‌ها را پایین آوردند عده‌ایی جوان و نوجوان کشته شدند، ولی جمعیت عقب نرفت.
 
هایزر می‌گوید قره‌باغی بعد آمد به من گفت که این تدبیر تو فایده‌ایی نکرد مردم عقب نرفتند آنوقت مینویسد که هایزر می‌گوید این ژنرال‌های شاه چقدر کودکانه فکر می‌کنند. یعنی باید ادامه می‌دادند باید مرتب می‌کشتند.
 
ببینید این رژیم دست نشانده بود ژنرال امریکایی دستور قتل هموطنان را به ارتشبد ایرانی می‌دهد و او عمل می‌کند به دستور و توصیه او عمل می‌کند و چون فایده‌ایی ندارد می‌رود به او می‌گوید فایده‌ایی ندارد و او می‌گوید اینها بچه‌اند اینها کودکانه فکر می‌کنند این ماحصل و خلاصه‌ی حکومت پهلوی در ایران است.
نظرات بینندگان