arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۸ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

بخشی از انتخابات الکترونیکی برگزار می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: با فراهم شدن امکانات نرم‌افزاری و سخت افزاری به نظر می‌رسد بخشی از انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶ به صورت الکترونیکی برگزار شود.

به گزارش انتخاب، علی اصغر احمدی بعدازظهر امروز در نشست با فرمانداران و بخشداران استان بوشهر در عسلویه با بیان اینکه برقراری امنیت انتخابات و حضور و مشارکت حداکثری مردم در این عرصه از اولویت‌های برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت است اظهار داشت: با توجه به بیانات امام راحل که میزان رای ملت است و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که رای مردم حق الناس است باید دست اندرکاران انتخابات امانتدار خوبی باشند.

وی با بیان اینکه با تعامل با هیئت ‌های نظارت شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم است تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی اقدامات لازم در حال انجام است.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه از 24 فرایند انتخابات 21 فرایند آن اجرا می‌شود گفت: سه فرایند باقی مانده که بسیار مهم است با تعامل و هماهنگی هیئت نظارت شورای نگهبان و  مجلس شورای اسلامی مورد توجه قرار دارد.

احمدی با تاکید بر توجه به ابعاد نرم افزاری و سخت افزاری برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی افزود:با فراهم شدن امکانات نرم افزاری و سخت افزاری به نظر می‌رسد بخشی از انتخابات 29 اردیبهشت 96 به صورت الکترونیکی برگزار شود.

وی با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات استانداری‌ها خاطر نشان کرد: دو هفته قبل آیین نامه تشکیل ستاد انتخابات در استانداری‌ها ابلاغ شده و این ستاد تمهیدات  مقدمات و ایجاد آمادگی برای برگزاری انتخاباتی قانونمند فراهم می‌کند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان