arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۵

استیلی: بازی با تراکتور از داربی هم مهم‌تر است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برخورد با معترضان داوری سلیقه‌ای شده است.

حمید استیلی درباره وضعیت این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار کرد: پرسپولیس شرایط بسیار خوبی را در این فصل تجربه کرده است. این تیم در آخرین دیدار خود مقابل صبا با انجام یک بازی هوشمندانه توانست به پیروزی  برسد. در این دیدار صبایی‌ها روی یکی، دو ضربه ایستگاهی و ارسال فرصتی برای باز کردن دروازه‌ پرسپولیس داشتند که چنین اتفاق هم به خاطر نبود سید جلال حسینی و مهدی طارمی بود.  این دو بازیکن در سرزنی بسیار تبحر دارند و وقتی در درون زمین هستند کمتر می‌توانند از ارسال‌ها موقعیت ایجاد کنند.

وی افزود: در این دیدار رفته رفته شرایط تیم بهتر شد و پرسپولیس توانست با فشاری که بر روی دروازه‌ حریف آورد دروازه‌ این تیم را باز کند. البته باید قبول کنیم که این روزها  بازی کردن در خارج از خانه با ورزشگاه خانگی فرقی برای بازیکنان پرسپولیس ندارد. این تیم از نظر شرایط مدیریتی و همین طور مربیگری وضعیت بسیار خوبی دارد و به همین خاطر است که آرامش در تیم حاکم شده و نتایج خوبی می‌گیرند. ما هم به عنوان پیشکسوت از این که مردم خوشحال هستند خوشحالیم.

او در ادامه درباره دیدار پرسپولیس مقابل تراکتورسازی هم گفت‌: بازی بسیار سختی در انتظار پرسپولیس است. به‌ هر حال دو تیم اختلاف امتیاز کمی دارند و همین موضوع باعث حساسیت این دیدار شده است. به اعتقاد من این دیدار از داربی هم برای پرسپولیس مهم‌تر است. اگر پرسپولیس پیروز شود وضعیتش خیلی بهتر خواهد شد.

استیلی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی می‌توان این تیم را قهرمان لیگ دانست، گفت‌: صحبت درباره قهرمانی خیلی زود است. پرسپولیس بازی‌های سخت دیگری هم پیش‌رو دارد. بازی مقابل استقلال و سپاهان دیدارهای سخت پرسپولیس هستند، اما به‌ هر حال پیروزی برابر تراکتورسازی اختلاف دو تیم را به 9 امتیاز می رساند. همان طور که گفتم این دیدار از داربی هم برای پرسپولیس مهم‌تر است. به همین خاطر باید تمام تمرکزشان را جمع کنند تا این دیدار را ببرند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان این که این تیم نیاز به یک مدافع و هافبک دفاعی دارد، گفت‌: پرسپولیس، لیگ قهرمانان آسیا را پیش‌رو دارد. برای این که تیم قدرتمندتری داشته باشد، در حال‌ حاضر نیاز به یک مدافع میانی خوب  و یک هافبک دفاعی خوب دارد که در غیاب بازیکنان اصلی‌اش بتوانند جای آنها را پر کنند.

استیلی در ادامه درباره اعتراض‌هایی که این روزها به داوری‌های لیگ می‌شود، گفت‌: اشتباه‌های داوری در همه جای دنیا وجود دارد، اما هیچ کجا این گونه به داوران اعتراض نمی‌کنند. این اعتراض‌ها به فوتبال ما لطمه می‌زند. متاسفانه قانون‌گذار خیلی خوب نتوانسته قانون را بنویسد تا دوستانی که این قانون را اجرا می‌کنند سلیقه‌ای عمل نکنند. بازیکن، مربی و حتی داور باید بدانند چه وظایفی در مقابل هم دارند و در زمین بازی چگونه باید عمل کنند، اما همان طور که گفتم متاسفانه این روزها همه سلیقه‌ای عمل می‌کنند و محرومیت‌ها و جریمه‌ها به صورت کدخدامنشی اجرا می‌شود. هر کسی فریاد بزند و اعتراض کند، حقش را می‌گیرد و هر کسی که ساکت باشد حقش را می خورند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان