arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵

آغاز نخستین روز از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نخستین روز از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت با نمایش فیلم مادری آغاز شد.
 
 به گزارش انتخاب، مراسم فرش قرمز فیلم مادری ساعت 3:30 بعد از ظهر روز یکشنبه دهم بهمن ماه با حضور عوامل و بازیگران فیلم  از جمله هومن سیدی، نارنین بیانی، هانیه توسلی ، مریم بوبانی و کارگردان فیلم رقیه توکلی در کاخ مردمی جشنواره پردیس ملت  برگزار شد.
 
 آغاز نخستین روز از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت
 
هومن سیدی در حاشیه این مراسم گفت هنوز فیلم را ندیده ولی از حضور در این فیلم و پشت صحنه صمیمانه آن راضیست.  
 
فیلم مادری اولین ساخته رقیه توکلی یکی از فیلم هایی است که در بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.
 
 "مادرى” به تهیه کنندگی سیاوش حقیقی و سرمایه گزاری حمیدرضا صالحیه با دوربین مرتضی قیدی اواخر دى ماه سال 94 در یزد کلید خورد که تا اواخر بهمن ماه به طول انجامید. عوامل که قصد داشتند فیلم را براى جشنواره فجر امسال آماده کنند بدون عجله مراحل فنى را انجام دادند تا فیلم براى جشنواره امسال آماده شود و این اتفاق هم افتاد.
 
رقیه توکلی کارگردان مادری دارای مدرک کارشناسی سینما و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است و ساخت بیش از 30 فیلم کوتاه و مستند را در کارنامه کاری خود دارد که برای آن‌ها جوایز معتبر و متعدد داخلی و خارجی دریافت کرده است.
 
 فیلم درباره زندگی دو خواهر است که به تنهایی در شهر  یزد با یکدیگر زندگی می‌کنند؛ با این تفاوت که یکی عشق‌ خود را رها کرده و دیگر عشقش او را رها کرده است. آن‌ها یک تنه روبروی مشکلات و مسائلی که سر راه دارند، ایستادگی می‌کنند و حرکتی رو به جلو دارند تا اینکه …
نظرات بینندگان