arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵

توضیحات رئیس سازمان بازرسی درباره ورود دادسرای تهران به حادثه پلاسکو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد دادسرای تهران به پرونده حادثه پلاسکو ورود کرده است.
 
به گزارش انتخاب، ناصر سراج روز چهارشنبه در حاشیه مراسم تجدید میثاق رییس قوه قضاییه و دیگر مسئولان قضایی با آرمان های امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سازمان بازرسی در حادثه پلاسکو ورود پیدا کرده است؟ این مطلب را بیان کرد.
ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان فردوسی حدود ساعت 8 صبح روز پنجشنبه(30 دی) دچار حریق شد و پس از حدود سه ساعت عملیات اطفا حریق، ساختمان به یکباره فروریخت.
 
پس از 9 روز تلاش امدادگران، پیکر 15 شهید آتش نشان از زیر آوار ساختمان خارج شد که با احتساب شهادت یک آتش نشان در بیمارستان شهید مطهری، 16 آتش نشان در حادثه پلاسکو به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
همچنین در این حادثه 4 شهروند(کسبه و مالکان مجتمع تجاری پلاسکو) جان خود را از دست دادند.
 
پرونده املاک شهرداری
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه در پاسخ به سوال دیگری درباره آخرین وضعیت پرونده املاک شهرداری گفت: این پرونده هنوز در حال رسیدگی است.
 
سراج در پاسخ به سوالی دیگری مبنی بر اینکه علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس گفته که یکی از قضات رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی، شما بوده اید و هیچ موردی در پرونده مهدی هاشمی وجود نداشته است، گفت: این نظر مطهری است. من نمی دانم مطهری چه گفته و پرونده دست من بوده ولی اینکه من اظهار نظری کرده باشم این طور نبوده مگر می شود در پرونده چیزی وجود نداشته باشد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان