arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۵

سمنان-فیروزکوه مسدود شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با اشاره به شرایط نامساعد جوی و وقوع سانحه تردد در محور سرخه-سمنان با کندی مواجه است، گفت: محور سمنان-فیروزکوه مسدود شد.

عبدالمجید نژاد صفوی ضمن تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی در راه های استان سمنان ابراز داشت: باند شمال به جنوب تهران به سمنان و برعکس به طول سه کیلومتر از دو ساعت پیش به دلیل وقوع سانحه تصادف و قیچی شدن یک تریلی باعث انسداد راه به صورت موقت شد که با تلاش نیروهای راهداری و هلال احمر از نیم ساعت پیش محور بازگشایی و در حال حاضر تردد در این ناحیه به کندی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در همه محورهای استان سمنان شرایط برف و بوران حاکم است، افزود: محور سمنان به فیروزکوه با توجه به مشکلاتی که در حوزه استان تهران وجود داشت با هماهنگی سازمان حمل و نقل و راهداری راه بسته شد تا بتوانند محدوده تهران را تخلیه کنند.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان از مسدود بودن محور غیرشریانی گلوگاه دامغان نیز خبر داد و ابراز داشت: در حال حاضر تردد در این محور صورت نمی گیرد و در جاده طرود شاهرود نیز به دلیل قیچی کردن یک تریلی انسداد رخ داده بود که با تلاش ماموران راهداری هم اکنون تردد در این قسمت نیز برقرار است.

نژادصفوی با بیان اینکه مشکلی در محور شهمیرزاد به فولاد محله با توجه به وجود جریان کولاک وجود ندارد، افزود: ماموران راهداری با نمک و شن پاشی در حال تلاش برای جلوگیری از یخ زدگی جاده ها هستند ولی به علت شدت بوران شن و نمک از سطح جاده پخش می شود لذا از مسافران تقاضامندیم در صورت عدم الزام به سفر از تردد در محورهای کوهستانی خودداری کنند.

وی افزود: محور شاهرود به آزادشهر هم در حال حاضر با بارش برف مواجه است اما تردد در آن روان گزارش شده است ولی در محور توسکستان با توجه به شرایط جوی حاکم بر آن به رانندگان توصیه می کنیم از این محور برای سفر به گرگان استفاده نکنند و از مسیر ترانزیتی آزادشهر در صورت الزام به سفر تردد کنند.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان همچنین تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از مسیرهای کوهستانی را دارند حتما زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان