arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۵

نقش بازیکن گران‌قیمت استقلال در استعفای ویسی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال سپاهان به دلیل عقد قرارداد این باشگاه با سرور چپاروف از سمت خود کنار رفت.

به گزارش انتخاب، در شرایطی که باشگاه سپاهان از عملکرد ویسی رضایت چندانی نداشت پس از شکست این تیم مقابل پیکان بین اعضای هیات مدیره جلسه ای تشکیل شد تا درباره ادامه کار یا برکناری ویسی تصمیم گیری شود که در این بین سرور چپاروف بازیکن ازبک استقلال هم به سپاهان پیوست. این اتفاق در شرایطی رخ داد که ویسی در نشست مطبوعاتی بعد از بازی پیکان اعلام کرده بود که به چپاروف نیازی ندارد با این حال تصمیم باشگاه به استخدام این بازیکن ازبک که در فهرست ویسی قرار نداشت منجر به تصمیم نهایی سرمربی فصل گذشته استقلال‌خوزستان شد چرا که این کار دخالت آشکاری در کار وی بود.

جالب اینکه ویسی در روزهای گذشته نیز در مصاحبه های خود تاکید کرده بود باشگاه عملکرد مثبتی در فصل نقل و انتقالات نداشته که این مساله به اختلافات بین او و مدیران باشگاه دامن زده بود.

نکته جالب در مورد سپاهان اینکه ظاهرا مذاکرات این تیم با گزینه های داخلی و خارجی شروع شده که در بین گزینه های هیات مدیره نام های عجیبی نیز به چشم می خورد؛ نام هایی که کارنامه امسال آنها نشان می دهد حضورشان نمی تواند رضایت هواداران سپاهان را جلب کند. باشگاه سپاهان که با تصمیمات نه چندان درست مدیران خود در یکی، دو سال گذشته از قامت یک مدعی به یک تیم میان جدولی بدل شده؛ در این انتخاب به نگاه شایسته سالار و فارغ از دوستی های درون باشگاهی و منافع فردی دارد.
 
منبع: ورزش سه
نظرات بینندگان