arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۲ - ۲۹ تير ۱۳۹۰

حضور سرزده احمدی نژاد در دفتر دامادش

محمود احمدي‌نژاد ، صبح امروز چهار‌شنبه به منظور اطلاع بيشتر از روند كار دبيرخانه شوراي مشاورين رياست جمهوري، به صورت سر زده در محل استقرار اين دبيرخانه حضور يافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمود احمدي‌نژاد ، صبح امروز چهار‌شنبه به منظور اطلاع بيشتر از روند كار دبيرخانه شوراي مشاورين رياست جمهوري، به صورت سر زده در محل استقرار اين دبيرخانه حضور يافت. 

به گزار "انتخاب" به نقل از فارس ، رئيس‌جمهور در ابتداي اين ديدار در دفتر دبير شوراي مشاورين و در جمع پرسنل دبيرخانه شوراي مشاورين حضور يافت و با توضيحات مهدي خورشيدي دبير اين دبيرخانه، از روند كار و سير اداري كارها در دوره جديد اطلاع حاصل كرد. 

خورشيدي در سخنان خود با اشاره به تغييرات يك سال اخير شوراي مشاورين رئيس جمهور و انتقال دفاتر مشاورين از ساختمان نوفل لوشاتو به ساختمان شماره 5، از موفقيت دبيرخانه در كاهش تعدادكاركنان و نيز فضاي اداري دبيرخانه سخن گفت و از مشاورين رئيس‌جمهور و نيز همكاراني كه در اين راه او را ياري كرده‌اند قدرداني كرد و گفت: توقع ما اين بود كه كه زودتر از اينها شاهد حضور رئيس‌جمهور باشيم. 

وي در ادامه با اشاره به برگزاري سه جلسه شوراي مشاورين در سال 90 با محوريت سه دستور رئيس جمهور گفت: الحمدالله با همكاري بسيار خوب آقاي داودي مشاور عالي رئيس جمهور، مشاورين و نمايندگان ويژه محترم و نيز حضور مسئولانه خانم آليا سه پيشنهاد ايشان در خصوص ايجاد خبرگزاري بين‌المللي به زبان عربي و انگليسي، ايجاد ظرفيتي با ويژگي‌هاي جامعيت سياسي، قضايي، امنيتي، پارلماني و مردم نهاد در ساختار شوراي عالي امنيت ملي و تاسيس بنياد بين‌المللي انقلاب اسلامي مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر اساس خرد جمعي حاصل از جلسات شوراي مشاورين قرار شد كارگروه‌هايي متشكل از كارشناسان زبده، موضوعات را مورد بررسي قرار دهند و ماحصل ديدگاه‌ها پس از بررسي نهايي درجلسات شورا جمع‌بندي و تقديم رئيس‌جمهور شود. 

در ادامه مشاورين به بيان ديدگاه‌هاي خود پرداختند و رئيس‌جمهور پس از شنيدن نظرات و تحليل‌هاي مشاورين خود، نكاتي براي اصلاح امور بيان كرد. 

رئيس‌جمهور در ادامه به منظور آشنايي بانحوه گردش كار اداري دبيرخانه، از بخش‌هاي مختلف آن بازديد كرد؛ گروه كارشناسي اولين محلي بود كه مورد بازديد رئيس جمهوري قرار گرفت. 

در اين حوزه مسئول گروه توضيحاتي درباره روند كار ارائه داد و بحث ارز و مشكلات بخش صنعت (بخصوص صنعت نساجي) را از مهمترين اقدامات كاري حوزه ياد شده بر شمرد و با اشاره به برگزاري جلسات شوراي مشاورين در سال 90، جمع‌آوري ديدگاه‌هاي مشاورين درباره سه دستور جلسه شورا را از كارهاي اين گروه در سال جاري عنوان كرد. 

گروه رسانه و بولتن محل بعدي بود كه احمدي‌نژاد از آن بازديد كردند. در اين گروه توضيحاتي پيرامون چگونگي رصد اخبار در مطبوعات تحليل خبرهاي سايت‌ها و مطبوعات، تحليل فضاي حاكم بر رسانه‌هاي منتقد، معارض و همراه، تلخيص بولتن‌هاي توليدي از سوي دستگاه‌هاي فرهنگي و سياسي و تلاش در راستاي ابهام‌زدايي از برخي موضوعات پيرامون تحولات حوزه مشاورين و پيگيري ساخت وراه‌اندازي پورتال الكترونيك دبيرخانه به منظور تسهيل ارتباط بانخبگان به رئيس‌جمهور ارائه شد. 

اداره دبيرخانه و ثبت مكاتبات آخرين حوزه بازديد رئيس‌جمهوري بود كه در اين اثنا مسئول اداره توضيحاتي پيرامون چگونگي كار ارائه داد و همكاران وي نيز در مورد كارهاي مورد تصدي توضيحاتي ارائه كردند. 

در پايان رئيس جمهور قول داد كه مشكلات پيش روي دبيرخانه شوراي مشاورين را شخصا بررسي و حل كند. 

پس از اين ديدار، مهدي خورشيدي دبير شوراي مشاورين رئيس‌جمهور در پاسخ به سوال خبرنگاري كه علت اين بازديد رئيس‌جمهور را جويا شده بود، گفت: حضور ايشان براي بنده فرصت مغتنم و ذي قيمت است و از ايشان بابت روحيه و انگيزه‌اي كه به بنده و ساير همكارانم دادند تشكر و قدرداني مي‌كنم. 
نظرات بینندگان