arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۱۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵

در صورت تائید مراجع، پاساژ کویتی ها هفته آینده مجددا آغاز به کار می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک عضو کمیته ویژه بررسی حادثه پلاسکو در مجمع نمایندگان تهران گفت:‌اگر مراجع ذیصلاح ایمنی ساختمان پاساژ کویتی ها را تائید کند این پاساژ از هفته آینده مجددا آغاز به کار می‌کند.

به گزارش انتخاب، ابوالفضل سروش ، درمورد زمان آغاز به کار مجدد پاساژ کویتی ها بعد از فروریختن ساختمان پلاسکو گفت:‌ ساختمان پلاسکو در مجاورت پاساژ کویتی ها واقع شده بود که بعد از آتش گرفتن و فروریختن این ساختمان ، پاساژ کویتی ها نیز دچار تکان های شدید شد که مسئولان امر، بازگشایی آن را فعلا از نظر ایمنی به صلاح نمی‌دانند.

وی ادامه داد: در زمان جستجو برای پیدا کردن اجساد قربانیان حادثه پلاسکو و آتش نشانان شهید، تونل و رمپ هایی زده شد که بر اثر آن تعدادی از واحدهای پاساژ کویتی ها خراب شد . این واحدها نیز قرار است تعمیر و یا ساخته شود که برای آن مشکلی وجود ندارد.

نماینده تهران در پایان گفت:‌ اینکه تاکنون پاساژ کویتی ها علی رغم اتمام کار آواربرداری ساختمان پلاسکو مجددا باز نشده است به دلیل تائید نشدن ایمنی ساختمان بود . قطعا اگر مراجع ذی  صلاح تائید کند که دیگر تهدیدی برای جان افراد در پاساژ پلاسکو وجود ندارد، این پاساژ تا هفته آینده مجددا آغاز به کار خواهد کرد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان