arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵

دنیامالی پیشنهاد داد: برگرداندن بودجه 96 به شهرداری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر پیشنهاد داد که لایحه بودجه 96 به شهرداری برگردانده شود تا با نگاه ایمنی و مدیریت بحران تنظیم شود.

به گزارش انتخاب، احمد دنیامالی در جلسه نوبت عصر شورای شهر تهران که بررسی ابعاد پلاسکو با حضور شهردار تهران در حال برگزاری است با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود پس از حادثه پلاسکو بودجه را به شهرداری برگردانیم تا با نگاه مدیریت ایمنی و مدیریت بحران اصلاحاتی را در بودجه انجام دهند گفت: حتی برنامه دوم پنج ساله نیز نیازمند بازنگری است.

وی با بیان اینکه اگر سقف طبقه 11 نمی‌ریخت و دستور خروج نیز صادر نمی‌شد حالا بیش از 60 الی 70 کشته داشتیم نه 16 نفر گفت: این نشان دهنده دموکراسی و لطف انقلاب اسلامی است که مدیری پس از 10، 11 روز عملیات خود را موظف به پاسخگویی می‌داند.

وی با بیان اینکه بر اساس آمارها 1600 الی 1700 واحد پر ریسک در تهران وجود دارد گفت: خواهش می‌کنم شهرداری 50 واحد را معرفی کند تا ببینیم آیا واقعا مسئولان آن را پلمب می‌کنند یا نه؟

وی با بیان اینکه ما در شهری زندگی می‌کنیم که سازمان آتش نشانی آن سالانه 100 هزار مأموریت انجام می‌دهد گفت: 10 درصد کل جمعیت کشور در تهران مستقر هستند و این حساسیت کار در تهران را دو چندان می‌کند.

وی با بیان اینکه در سال 93 قالیباف با حضور در شورا اعلام کرد که ساختمان پلاسکو مشکل دارد و هم منطقه و هم آتش نشانی نامه ناامن بودن این ساختمان را زده‌اند گفت: آیا برخورد سلبی با این ساختمان شد؟ نباید اصل قضیه را فراموش کنیم در هر صورت در مورد ساختمانی صحبت می‌کنیم که بالاترین قابلیت اشتعال را داشته و فقط بحث فروش نیز در این ساختمان مطرح نبوده بلکه با نصب سقف کاذب انبار پوشاک نیز داشتند و به نظر می‌رسد باید کمیته حقیقت یاب تشکیل شود تا ابعاد آن مورد بررسی قرار گیرد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان