arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

شرایط واریز عیدی فرهنگیان و حق‌التدریس‌ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
میزان عیدی فرهنگیان و معلمان حق‌التدریس اعلام شد.

به گزارش انتخاب، میزان پاداش و عیدی پایان سال 95 فرهنگیان مشخص شد.

براساس بخشنامه صادر شده از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش، پرداخت پاداش آخر سال (عیدی) به میزان هفت میلیون هفتصد و پنج هزار ریال به کارمندان رسمی، ثابت، پیمانی، خرید خدمت، قراردادی و موقت به نسبت خدمت تمام وقت با رعایت تبصره‌های 1 و 2 بند یک و سه مصوبه هییت وزیران و سایر مقررات بلامانع است. ضمناً دانشجویان متعهد خدمت (مشغول به تحصیل) به لحاظ عدم اشتغال به کار شامل مفاد مصوبه مذکور نخواهند بود.

طبق تبصره یک مصوبه هییت وزیران، پرداخت هرگونه وجه دیگری به عنوان پاداش آخر سال (عیدی) یا عناوین مشابه علاوه بر مبلغ موضوع این بند توسط دستگاه‌های مزبور و تمام واحدهای وابسته و تابعه و سایر واحدهایی که اجرای مقررات در مورد آنها مستلزم ذکر نام است، ممنوع است. ذی‌حسابان و مدیران امور مالی دستگاه‌های اجرایی مکلفند نظارت لازم را اعمال و موارد خلاف را گزارش کنند.

طبق تبصره دو مصوبه هییت وزیران، پرداخت پاداش آخر سال (عیدی) موضوع این بند به کارکنان خرید خدمت، قراردادی و موقت به نسبت خدمات تمام وقت آنان در سال 95 خواهد بود، در هر حال میزان عیدی اینگونه افراد از 50 درصد رقم مذکور کمتر نخواهد بود.

معلمان حق‌التدریس نیز نسبت به ساعات تدریس مشمول عیدی خواهند شد.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان