arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

خدمات بانک گردشگری در دهمین نمایشگاه گردشگری

بانک گردشگری در غرفه خود در دهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته، فناوری ها و تکنیک های نوین معرفی محصول را مورد استفاده قرار داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 بانک گردشگری به عنوان بانک عامل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نیز بانک عامل صندوق توسعه ملی، با تکمیل خدمات ارزی و صرافی خود اکنون آمادگی دارد تمامی خدمات حوزه بین الملل را با نگاه خاص به فعالین صنعت گردشگری ارائه دهد.

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، خسرو خواجه حسنی افزود : غرفه خدمات ارزی و صرافی بانک گردشگری با ارائه توصیه های کارشناسی، جدیدترین خدمات ارزی و صرافی شامل افتتاح انواع حساب های ارزی، خرید و فروش ارز، صدور و دریافت انواع حواله های ارزی، گشایش اعتبارات اسنادی، صدور ضمانت نامه های ارزی و بروات اسنادی را به متقاضیان این خدمات معرفی می کنند.

گفتنی است بانک گردشگری به عنوان بانک عامل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نیز بانک عامل صندوق توسعه ملی، با تکمیل خدمات ارزی و صرافی خود اکنون آمادگی دارد تمامی خدمات حوزه بین الملل را با نگاه خاص به فعالین صنعت گردشگری ارائه دهد.
 
خدمات بانک گردشگری در دهمین نمایشگاه گردشگری


توجه به فناوری های نوین معرفی محصول در غرفه بانک گردشگری

 در غرفه بانک گردشگری با استفاده از فناوری واقعیت مجازی، مراجعه کنندگان با شماری از محصولات بانک و نیز جاذبه های گردشگری کشور آشنا می شوند. همچنین در بخش دیگری از غرفه، امکان افتتاح حساب به شکل آنلاین وجود دارد و مشتریان می توانند کارهای اولیه افتتاح حساب را به شکل آنلاین انجام دهند. بر اساس این گزارش در حوزه تبلیغات نیز، محصولات بانک با استفاده از فناوری ابر ایده ها و مانیتورهای هوشمند به مراجعین معرفی می شوند.

لازم به ذکر است غرفه بانک گردشگری در محل سالن ۳۸ تا تاریخ ۲۱ بهمن ماه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶ پذیرای علاقه مندان است.


توجه خاص به کم توانان در غرفه گروه مالی گردشگری

غرفه گروه مالی گردشگری در دهمین‌ نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته به رمپ و بخش ویژه کم توانان و توانیابان مجهز شد.

 در راستای تحقق شعار سال سازمان جهانی جهانگردی، «گردشگری برای همه»، امکان دسترسی راحت تر کم توانان به عنوان یکی از گروه های مهم‌مخاطبین نهادهای گردشگری کشور به خدمات ارائه شده در غرفه گروه مالی گردشگری مهیا شده است.

گفتنی است بانک گردشگری نیز در این راستا با ارائه خدمات نوین بانکداری که قابل استفاده برای این قشر است خدمت به جامعه کم توانان را در دستور کار قرار داده است.
برچسب ها: بانک گردشگری
نظرات بینندگان