arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

درخواست پلیس راهور؛ آخر هفته برای سفرهای غیرضروری به جاده نزنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بارش برف در محورهای مواصلاتی کشور گفت: شهروندان از سفرهای غیرضروری در روزهای پنج شنبه و جمعه خودداری کنند.

به گزارش انتخاب، سرهنگ نادر رحمانی بیان کرد: در حال حاضر مداخلات جوی اعم از بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی کشور مشاهده نمی‌شود و تمام راه‌های اصلی مواصلاتی باز هستند.

وی با اشاره به اینکه براساس پیش بینی هواشناسی محورهای مواصلاتی استان‌های شمالی و غربی کشور خصوصا محورهای هراز، چالوس، فیروزکوه و قزوین رشت دچار بارش برف خواهند شد افزود: برای ساعات پایانی روز پنجشنبه و جمعه کاهش دما پیش بینی شده است و امکان یخ زدگی معابر در محورهای مواصلاتی وجود دارد، همچنین بارش برف در محل‌های کوهستانی و گردنه‌های برفگیر زیاد خواهد بود، بنابراین توصیه می شود شهروندان از سفرهای غیرضروری در روزهای پنج شنبه و جمعه خودداری کنند.

سرهنگ رحمانی افزود: استان همدان، قزوین، مرکزی، سمنان، گیلان، مازندران، البرز، غرب تهران، خراسان رضوی، گرگان، و زنجان استان‌هایی هستند که محورهای مواصلاتی آن ها در روز پنجشنبه بعد از ظهر و خصوصا روز جمعه بارش برف و باران خواهند داشت.

وی در پایان تاکید کرد: شهروندان حتما قبل از سفر با شماره تلفن‌های گویای 120 و 88925252 تماس حاصل کرده و از ضعیت راه‌ها مطلع شوند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان