arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

چند واحد مسکن مهر تا پایان دولت یازدهم تحویل می‌شود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: 280 هزار واحد مسکن باقی مانده و نیمه تمام کشور به دستور رئیس جمهوری تا پایان دولت یازدهم به اتمام می رسد.

به گزارش انتخاب احمد اصغری مهرآبادی روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح واحدهای مسکن مهر شهرستان مهاباد اظهار کرد: تا کنون یک میلیون و 885 هزار واحد مسکن مهر تحویل مردم شده که سهم واحدهایی که تا کنون دولت یازدهم تحویل صاحبان آن داده 850 هزار واحد مسکن مهر است.

وی افزود: افتتاح 80 هزار واحد مسکن مهر در ایام الله دهه فجر آغاز شده که تا اسفند ادامه خواهد داشت و 362 واحد مسکن مهر شهرستان مهاباد به عنوان بخشی از این طرح ها می باشد.

مهرآبادی تاکید کرد: بر اساس ضرب العجل و دستور رئیس جمهوری، مسکن مهر هنرمندان و خبرنگاران نیز باید در همین مدت و تا پایان دولت یازدهم به اتمام برسد و تحویل صاحبانشان شود.

وی با بیان اینکه به جز طرح های معارض دار بقیه واحدهای مسکن مهر در زمان یاد شده تحویل خواهند شد، گفت: از استاندارها پی گیر هستیم تا ساخت مساکن مهر به موقع به پایان برسد و بانک مسکن نیز باید نسبت به پرداخت وام ها تسریع کند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ساخت مسکن مهر از ما ولی ساخت مدرسه، مسجد، ورزشگاه، درمانگاه، گاز رسانی و دیگر مسائل رفاهی برای مسکن های مهر را باید متولیان انجام دهند.

وی همچنین با اشاره به ابلاغ افزایش مبلغ وام های 300 میلیونی به 400 میلیونی مسکن مهر، گفت: این افزایش از طریق بانک مسکن به شعب ابلاغ و بر پرداخت سریع آن تاکید شده که البته دارای شرایط و دستورالعملی است.

مهرآبادی گفت: با رسیدن به 50 درصد پیشرفت فیزیکی مسکن های مهر، این واحدها به دفترخانه ها برای عقد قرارداد متمم معرفی می شوند و با رسیدن به 60 درصد پیشرفت فیزیکی نیز ام های افزایش یافته 400 میلیونی قابل پرداخت خواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به آذربایجان غربی 362 واحد مسکن مهر مهاباد را به عنوان مجموعه نمونه استان افتتاح کرد.

پیش از این 874 واحد مسکن مهر شهرستان مهاباد افتتاح و تحویل صاحبان آنها شده است.

شهرستان مهاباد با بیش از 230 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان