arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

ادامه پافشاری ترامپ بر سیاست مهاجرتی خود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور آمریکا در پیامی اعلام کرد که کماکان منتظر ازسرگیریِ ممانعت از ورود مهاجران به کشورش است.
 
به گزارش انتخاب، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با انتشار یک پیام توئیتری بار دیگر از مواضع خود درباره لزوم ممنوعیت از ورود اتباع ۷ کشور به آمریکا حمایت کرد.
 
رئیس جمهور آمریکا در این باره گفت: در حالیکه مردم کشورمان آسیب پذیری زیادی دارند؛ افزایش چشمگیری در ورود اتباع برخی کشورها به آمریکا مشهود است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: ما کماکان منتظر تسهیل روند ممانعت از ورود آن ها هستیم.
 
«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا ساعاتی پیش در پیامی از عزم دولت خود برای پیروزی در پرونده مربوط به لغو دستور اجرائی اش درباره محدودیت در سفر اتباع ۷ کشور مسلمان به این کشور خبر داده بود.
 
رئیس جمهور آمریکا در این پیام اعلام کرده بود: اگر آمریکا در این پرونده به پیروزی نرسد؛ که البته باید موفق شود، هرگز نمی توانیم به امنیت و ایمنی دست یابیم که متعهد به تأمین آن هستیم.
 
لازم به ذکر ست، پس از اینکه ترامپ با صدور دستوری از ممنوعیت سفر اتباع ۷ کشور مسلمان به این کشور خبر داد، دادگاهی در شهر «سیاتل» طی حکمی آن را به صورت موقت لغو کرد.
 
دولت ترامپ در پی این اقدام و برای لغو حکم این قاضی، از دادگاه دیگری تقاضای بررسی فوری پرونده مذکور را مطرح نمود؛ لیکن این دادگاه حکم خود را مبنی بر لغو فوریت بررسی اعلام و موضوع را به صورت عادی در دستور کار خود قرار داد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان