arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۲۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۰۲ - ۳۰ تير ۱۳۹۰

دوپينگي ها اخراج شدند؛ رضايي افزوده شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از اينکه نتيجه آزمايش دوپينگ 2 فرنگي کار تيم ملي کشتي تأييد شد اين 2 نفر از سوي کادر فني تيم ملي به مرخصي اجباري رفتند و به عبارت بهتر اخراج محترمانه شدند.
بلافاصله بعد از اين موضوع محمد بنا و همکارانش تصميم گرفتند براي اينکه دستشان در اين وزان خالي نماند، قاسم رضايي را به اردوي تيم ملي اضافه کنند. رضايي مدال برنز سال 2007 جهان و نشان طلاي کشتي فرنگي قهرماني بزرگسالان آسيا در سال 2008 را در کارنامه دارد. وي همچنين نماينده وزن ششم ايران در المپيک 2008 پکن بود.
رضايي جزو فرنگي کاراني است که چندي پيش به کشور آذربايجان رفته و با دوبنده اين کشور کشتي گرفته بود و شايعاتي مبني بر حضورش در تيم ملي فرنگي اين کشور به گوش مي رسيد.
محمد بنا سرمربي تيم ملي کشتي فرنگي در گفتگو با فارس، درباره حضور 2 کشتي گير دوپينگي در اردوي تيم فرنگي گفت: من هم نمي دانم چطور شد اين شرايط به وجود آمد. بايد منتظر بمانيم تا نتيجه قطعي آزمايش ها مشخص شود و هنوز به طورکامل چيزي مشخص نيست، اما اگر دارويي خارج از قانون وادا مصرف شده باشد، بايد پاسخگو باشند.
وي ادامه داد: هيچ چيزي مهم تر از پاکي در ورزش به خصوص کشتي نيست. اگر قرار است قهرماني ما در جهان آلوده باشد، بهتر است که نباشد. حتي مدال طلاي المپيک را فداي پاکي در کشتي مي کنم. خوشحاليم که در ايران اين موضوع در اردوها توسط کميته ضددوپينگ و فدراسيون انجام مي شود. اين موضوع نشان مي دهد که مديريت فدراسيون کشتي و کادر فني به دنبال سلامتي است و اگر غير از اين بود، راه فرار زياد بود.
دارنده نشان نقره جهان در سال 1983 با بيان اينکه دوپينگ اين 2 نفر براي خود من هم غيرقابل باور است، تصريح کرد: با شناختي که روي اين 2 نفر داشتم هنوز باورم نمي شود که دوپينگ کرده باشند، اما با اين وجود هر مسأله اي که پيش بيايد بايد تابع قانون و حقيقت باشيم؛ چون به جز پاکي دنبال چيز ديگري نيستيم.بنا يادآور شد: کشتي فرنگي وابسته به يک يا دو نفر نيست هر چند که قوي ترين نفراتش را هم از دست داده باشد. 6 وزن ديگر داريم که همه قدرتمند و شانس کسب مدال هستند. در اين وزن هم اگر کسي را پيدا نکرديم، فکر مي کنيم از ابتدا کشتي گيري نداشته ايم.
سرمربي تيم ملي کشتي فرنگي خاطرنشان کرد: هيچ تيمي کامل نيست. در حال حاضر مهدي علياري، داوود گيل نيرنگ و قاسم رضايي در اردو هستند و خيالم از اين بابت راحت است. بعد از اينکه متوجه اين موضوع شديم رضايي بلافاصله دعوت شد و در کنار ساير ملي پوشان کار را ادامه داد. اگر قرار است تيم من با اين شرايط قهرمان شود، نباشد بهتر است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رحيم امين آبادي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
0
0
اولا كه ايشان با3 تا باخت در دنيا دوم شده اگر الان ايشان بوداند وكشتي ميگرفتند توي منزل خودشون هم مقام نمي آوردند.دوم. مناز رسانه ها ميخام كه يه سري به سوابق ايشون بزنند تا مردم وبعضي ها كه خودشون رو به خواب زدند آگاه بشن كه بچه هاشون زير دست چه كسي دارن ورزش ميكنن.سوم.اين بابا خودش مروج دوپينگ در اردو هستش اگه ازبقيه تيم تست ميگرفتن كه كل تيم به غير از 3 نفر بايد محروم ميشدن .خواننده عزيز اين اطلاعات كاملا موثق هستش چون كه ايشون وتيم پاچه خوارش صد در صد تقلبي هستن وبا تكيه به همين مورد تابه حال پيشرفتهايي داشتن.
نظرات بینندگان