arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۵

راه اندازی بزرگترین شرکت تشریفاتی ارائه دهنده خدمات VVIP در ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مدیرعامل شرکت تشریفات رویال نیک مطرح کرد:مدیرعامل شرکت رویال نیک با اشاره به این که این شرکت یکی از برترین و بزرگترین شرکتها در بخش ارائه خدمات VIP   و CIP  است؛ ایشان گفتند: این شرکت با بهره گیری از افراد تحصیل کرده در رشته های تشریفات، هتلداری و پذیرایی در دانشگاه های کوردن بلو فرانسه و متروپلیتن انگلستان تمامی خدمات مربوط به VIP  و CIP  و VVIP  یا همان سرویس رویال را برای اولین بار در ایران ارائه می دهد.

میلاد ثمری نیک با بیان این کهCIP مخفف عبارت Commercial Important Person می باشد، تصریح کرد: CIP  به شخصی گفته می شود که از نظر تجاری فردی بسیار مهم است. تشریفات CIP  به مجموعه ای از خدمات ارائه شده برای تاجرها، بازرگانان و همچنین افراد شاخص و برتر جامعه می باشد. شخصیت ها می توانند با پرداخت هزینه ای که برای این نوع خدمات در نظر گرفته شده از آن استفاده کنند.

وی در مورد این که خدمات VIP به چه معنایی است، گفت: VIP مخفف عبارت Very Important Person می باشد و معمولا برای شخصی ارایه می گردد که از نظر سیاسی از جایگاه ویژه ای  برخوردار است. این نوع خدمات برای ریاست جمهوری ها، وزرا و شخصیت های برجسته سیاسی جامعه می باشد. خدمات VIP از لحاظ ارائه و کلاس کاری در سطح بسیار بالایی قرار دارد که البته اگر شرکتی در ایران وجود داشته باشد که چنین خدماتی را با بالاترین سطح کیفیت ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت تشریفات رویال نیک درباره هدف تاسیس این شرکت گفت: هدف شرکت ارائه خدمات خاص تشریفاتی اعم از خدمات میهمانداری و برگزاری همایش ها  و پذیرایی به روش های مدرن فرانسوی و گریدون برای اولین بار در ایران است. همچنین ارائه خدمات ترانسفر زمینی با توجه به استانداردهای روز اروپایی نیز از دیگر اهداف شرکت است.

وی با تاکید بر اینکه انگیزه تاسیس شرکت رویال نیک خدمات خاص به مشتریان است، خاطر نشان کرد: در چند سال گذشته تحقیقات زیادی درباره شرکت های تشریفاتی انجام داده ایم. ضعف شرکت های تشریفاتی را در این سال ها بررسی کردیم و متوجه شدیم که این شرکت ها فقط به عنوان یک اسم لوکس فعالیت می کردند. در این زمان با همکاری متخصصین تصمیم به راه اندازی یک شرکت تشریفاتی خاص گرفتیم.

سید امیرعلی اشرف مدیر اجرایی شرکت رویال نیک در رابطه با فعالیت های این شرکت گفت: تشریفاتی که شرکت ما ارائه می دهد در هیچ کجا به این صورت وجود ندارد چرا که تمام فعالیت های ما لوکس و با نیروهای مجرب تحصیل کرده انجام میگیرد.

میلاد ثمری نیک با اشاره به این که خدمات ارائه شده توسط شرکت رویال نیک در ایران یکی از خاص ترین و لوکس ترین خدمات است، گفت: شرکت ما به این دلیل خاص می باشد که در تمام بخش ها از نیروی متخصص به آن بخش که با دانش و علم روز دنیا آشنا هستند استفاده می کند. نیروهای متخصص ما تحصیلات خود را در زمینه تشریفات در دانشگاه کوردن بلو فرانسه و مترو پلیتن انگلستان گذرانده اند و طبیعی است که این افراد به صورت کاملا استاندارد و بروز تجربه یک سرویس سلطنتی را برای میهمان ایجاد کنند.

وی افزود: در حال حاظرهیچ شرکتی به جز شرکت رویال نیک تشریفات را در حد بین المللی و VIP/CIP/VVIP  در ایران به درستی ارائه نمی کند اما نگاه ما به ریزترین جزئیات در این زمینه بوده تا بتوانیم این خلا را در زمینه تشریفات پر کنیم.

ثمری نیک در مورد بازار هدف و مشتریان اصلی شرکت گفت: بازار هدف ما ارگانها، نهادها، سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی هستند. علاوه بر این تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات به دیگر افراد خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت تشریفات رویال نیک با بیان اینکه خدمات تشریفات VIP و CIP به معنای واقعی وجود ندارد، اظهار داشت: در ایران هیچ شرکتی به طور کامل و جامع این خدمات را ارائه نمی دهد. با توجه به این موضوع شرکت رویال نیک تصمیم بر این گرفت که علاوه بر ارائه این ها خدمات VVIP  را برای اولین بار در ایران ارائه کند. این نوع از خدمات یکی از لوکس ترین و سلطنتی ترین خدمات در ایران می باشد و مربوط به افراد بسیار ویژه است.

تاسیس این شرکت را می توان حرکتی بسیار هوشمندانه از جانب ثمری نیک دانست چرا که با ارائه این خدمات تعداد زیادی از افراد با تخصص های مختلف در این شرکت مشغول به کار شده و با طرح توسعه آینده شرکت نیز تعداد بیشتری نیز مشغول به کار خواهند شد.

تجربه ی تشریفات لوکس در تک تک دقایق زندگی شما با شرکت خدمات تشریفات رویال نیک به اوج خود می رسد؛آغاز دفتری که یکایک برگ های آن عطر و بوی تشریفات سلطنتی دارد.
 
 راه اندازی بزرگترین شرکت تشریفاتی ارائه دهنده خدمات VVIP در ایران
 
 راه اندازی بزرگترین شرکت تشریفاتی ارائه دهنده خدمات VVIP در ایران
 
 راه اندازی بزرگترین شرکت تشریفاتی ارائه دهنده خدمات VVIP در ایران
 
 راه اندازی بزرگترین شرکت تشریفاتی ارائه دهنده خدمات VVIP در ایران
نظرات بینندگان