arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۸ - ۳۱ تير ۱۳۹۰

مارادونا بازهم از باتيستا انتقاد کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دیه گو مارادونا اسطوره آرژانتینی فوتبال جهان گفت برکناری سرخیو باتیستا سرمربی تیم ملی آرژانتین را به علت نتایجی که در جام ملتهای آمریکای جنوبی (کوپا آمه‌ریکا) به دست آورده ، درخواست نکرده است.

به گزارش انتخاب؛ مارادونا که پیش از باتیستا سرمربی گری تیم ملی فوتبال آرژانتین را برعهده داشت گفت :  من فقط گفتم اگر جای باتیستا بودم چه کاری انجام می دادم ، من از او نخواستم که برود اما اگر با بولیوی و کلمبیا مساوی می کردم و تیم جوان کاستاریکا را می بردم و پس از آن در ضربات پنالتی برابر اروگوئه حذف می شدم ، در خانه می ماندم.

وی در گفتگو با شبکه «فاکس اسپورتس» با لحنی تمسخرآمیز گفت : من برکناری یا استعفای باتیستا را نخواستم ، باتیستا و برادرش و همچنین خولیو گراندونا رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین باید بمانند ، من درباره او صحبت نمی کنم و فقط درباره خودم حرف می زنم ، باتیستا باید تاریخ ساز شود و هر کاری می خواهد انجام دهد.

مارادونا چند روز پیش گفته بود : اگر جای باتیستا بودم پس از این نتایج در کوپا آمه‌ریکا در منزلم می ماندم.

به گزارش خبرگزاری آلمان از بوئنوس آیرس ، از سوی دیگر فرناندو باتیستا از سرخیو باتیستا برادر خود دفاع کرد و گفت : دیگو (مارادونا) فراموش کرده است که تیم ملی آرژانتینی با سرمربی گری او برابر بولیوی شش گل خورده است.

تیم ملی آرژانتین در رقابتهای انتخابی جام جهانی دو هزار و ده آفریقای جنوبی با سرمربی گری مارادونا با نتیجه شش بر یک برابر بولیوی شکست خورده بود.

فرناندو باتیستا افزود : به نظر می رسد مارادونا فراموش کرده که از قرصهای نیروزا استفاده می کرده است و درحالی از ناتوانی باتسیتا در مقابل بولیوی صحبت می کند که خودش شش بر یک برابر بولیوی شکست خورده بود.

باتیستا پس از شکست چهار بر صفر تیم ملی فوتبال آرژانتین برابر آلمان در رقابتهای جام جهانی دو هزار و ده ، سرمربی گری تیم ملی فوتبال آرژانتین را برعهده گرفت و جایگزین مارادونا شد.
نظرات بینندگان