arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۴۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۰۱ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۰
در ادامه تلاش برای توجیه وقت كشی های مكرر كشورش در عمل به تعهدات خود

روسیه جواب ایران را داد: منتظر ایران هستیم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه مدعی شد كه كشورش منتظر اعلام نظر ایران برای راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر است.

به گزارش مهر و به نقل از شینهوا، "الكساندر لاكاشویچ" با بیان این مطلب در ادامه گفت : نیروگاه بوشهر در آینده ای بسیار نزدیك راه اندازی می شود، اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه در ادامه تلاش برای توجیه وقت كشی های مكرر كشورش در عمل به تعهدات خود برای راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر در موعد مقرر افزود : مسكو خواستار دریافت درخواستهای مشخص دراین باره از سوی ایران است تا زمان مناسب برای راه اندازی نیروگاه بوشهر را تعیین كند.

بر اساس اعلام وزارت امور خارجه روسیه، مقدمات راه اندازی نیروگاه بوشهر بر اساس برنامه پیش می رود.

این در حالی است كه پیشتر روسیه اعلام كرده بود نیروگاه بوشهر در ماه آگوست ( ماه آتی میلادی ) راه اندازی می شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آزرمین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
0
3
روسیه در طول تاریخ همیشه سرما کلاه گذاشته است و خیانتهایش از خیلی کشور های دشمن بیشتر بوده ولی ما همیشه از این سوراخ گزیده می شویم!!!
معلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
0
2
چگونه است مردم کوچه و بازار می دانند که روسیه همیشه کارش با دغل بازی و حیله و مکر همراه بوده ولی مسئولان ما این حقیقت را درک نمی کنند و برای حال بگیری از امریکا ، به گرگهائی همچون روسیه و چین پناهنده شدند مگر از یادتان رفته که مددف در پاسخ احمدی نژاد ( که از رای مثبت رو سیه به تحریم ایران گله کرده بود))گفتت سیاست ما ر امنافع ما شکل می دهد
و مگر یادتان رفته پوتین در عکس العمل به اعلام ناتو برای حمله به بغداد در دوره صدام جنایت کار گفته بود ما قرار داد 800 میلیون دلاری با بغداد داریم آن را به حساب ما واریز کنید ، بغداد را بمباران نمائید؟
از یک چبین کشوری مکار و حیله گرانتظار خیر خواهی داشتن کاری ابلهانه است روسیه با این حرکات نا بخردانه ، همچنان می خواهد ایران را سر کیسه کند و اگر چاره ای هم داشته باشد ، با اخلال در سیستم های نیرو گاه سعی می کند افتتاح آن را به تاخیر بیاندازد .
چند ماه قبل شاهد ، نفوذ ویروس استاکس نت در سیستم نیرو گاه بودیم و بسیاری شایع کرده بودند کار اسرائیل و امریکا بوده است ولی ما که با این دو کشور هیچ رابط ای نداریم این کار چگونه انجام شد ؟ آخرین خبر در این زمینه این بود که سی دی های کامپیوتری روسیه الوده به این ویرس ها بود و منجر به تعویق استارت نیرو گاه شد ووو و آخر این که از یک کشور مرموز و حقه باز جز حیله ، انتظار دیگری نباید داشت
واعتبروا یا اولی الالباب
نظرات بینندگان