arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۴۸۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۳ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۰

توقف تولید «قلاده های طلا» پس از ایجاد اغتشاش!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تابناك نوشت:

فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» به كارگردانی «ابوالقاسم طالبی» كه پس از چهارماه پیش‌تولید، از اول خرداد ماه سال جاری در تهران كار خود را آغاز كرده بود، امروز صبح پس از تصویر برداری از سكانس های اغتشاشات خیابانی و تجمعات غیرقانونی پس از انتخابات در میدان هفت تیر، به دلایل نامعلومی فعلا متوقف شد.

این فیلم سینمایی كه از سوی سازندگانش لقب سیاسی ترین فیلم تاریخ سینمای بعد از انقلاب را به خود اختصاص داده و بنا دارد به تحولات پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری از زاویه نگاه هر چهار نامزد این انتخابات بپردازد، پس از فیلم برداری در لوكیشن‌های شهرك آزمایش، باغ فردوس، خیابان قزوین، شهرك غرب، گیشا، چهار راه استانبول، بیمارستان بهمن، افسریه و فرمانیه امروز صبح بخشی از سكانس های مربوط به اغتشاشات خیابانی را در میدان هفت تیر تهران فیلمبرداری كرد.

حاكی است صحنه های مربوط به اغتشاشات امروز با نقش آفرینی حدود 800 هنرور و حدود 200 تن گارد ویژه فیلمبرداری شده است.

در «قلاده های طلا» كه با جملاتی چون «هر ایرانی یك رأی، ما یك ملت‌ایم به مثابه یك تن و چو ایران نباشد تن ما مباد» آغاز می‌شود، بازیگرانی چون، «امین حیایی، محمدرضا شریفی‌نیا، حمیدرضا پگاه، علی‌رام نورایی، نیلوفر خوش‌خلق، دكتر محمود عزیزی، حسین سحرخیز، اكبر سنگی، مهدی صبایی، كیانوش گرامی، داریوش اسدزاده، پوراندخت مهیمن، پردیس افكاری، مریم سلطانی، آزیتا تركاشوند» و... به ایفای نقش می پردازند و بر خلاف برخی اخبار كه مریلا زارعی را از بازیگران این فیلم اعلام كرده اند، وی در این فیلم نقشی ندارد  و از بازی در این فیلم انصراف داد.

گفتنی است این فیلم كه به تهیه كنندگی «محمد خزاعی» و مدیریت تولید «حسین هادیان فر» در حال تولید بود، امروز پس از فیلمبرداری سكانس های ذكر شده، فعلا متوقف شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
0
9
امین حیایی و شریفی نیا پای ثابت فیلمهای خاص هستند .
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
0
7
شریفی نیا !!! خط فیلم معلوم شد دیگه دیدن نداره همون بهتر که جلوش گرفته شد.
همه جا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
0
0
بهتر بود اسم شریفی نیا رو نمی نوشتید چون دیگه معلوم شد موضوع چیه و برای چی ساخته میشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
0
0
فیلمی که مجوز ساخت گرفته معلومه موضعش چیه
نظرات بینندگان