arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۴۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۳ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۰

روایت اقلیت از حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان با چراغ روشن در رقابت های آینده حضور می یابند گفت: جریان اصلاحات، چهره های پایبند به اصول را برای حضور در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی کاندیدا می کند.

به گزارش انتخاب، محمدرضا خباز در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه اصلاح طلبی و اصولگرایی دو حقیقت انفکاک ناپذیر هستند و اصلاح طلب واقعی باید اصولگرا نیز باشد، اظهار داشت: افرادی از طرف جریان اصلاحات به عنوان کاندیدا به میهمانی انتخابات برای حضور در مجلس آینده دعوت می شوند که به اصول نظام جمهوری اسلامی ایران پایبند باشند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی افزود: کاندیداهای جریان اصلاحات باید به قانون اساسی، ولایت فقیه، خط امام، انقلاب اسلامی و اسلام پایبند باشند در غیر این صورت نمی توانند با نام و عنوان جریان اصلاحات به انتخابات وارد شوند.

وی افزود: اصولگرای واقعی نیز باید اصلاح طلب باشد و و زیر چتر اسلام و قانون اساسی با رویکردی اصلاح طلبانه و ظرفیت های فراموش شده قانون اساسی را احیا کند.

خباز با اشاره به جلسه اخیر فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اصلاح طلبان قصد ورود چراغ خاموش به انتخابات را ندارند و شرکت در انتخابات را حق قانونی خود می دانند.

وی تاکید کرد: ما برای نظام دایه نیستیم بلکه مادری دلسوز هستیم که برای فرزند عزیزمان که انقلاب اسلامی است با تمام وجود دل می سوزانیم.

خباز با اشاره به اینکه  آذر ماه مشخص خواهد شد که شرایط انتخابات رقابتی خواهد بود یا نه اظهار داشت: متناسب با رویکرد شورای نگهبان به اصلاح طلبان ساز و کار حضور جریان اصلاحات در انتخابات مشخص خواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
0
2
حضور اصلاح طلبان در انتخابات آینده حماقت محض است چون باقی مانده توان آنان را خواهند گرفت و به موجودی فسیل شده تبدیل خواهند شد
احمد
|
UNITED STATES
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
0
2
البته این دوستان سخنگوی اصلاح طلبان نیستند ..........و 2 نفر را میشناسیم که نظرشان برای ما قابل احترام و اجراست است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
0
2
جناب آقاي خباز شما از كي تا حالا براي اصلاح طلبان خط و مشي تعيين ميكنيد ؟؟؟
نظرات بینندگان