arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۵۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۷ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۰

مانی حقیقی: تلویزیون فیلمم را تكه‌پاره كرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جمعه (31 تیرماه) فیلم سینمایی كنعان به كارگردانی مانی حقیقی با حذف و اضافه بسیار از شبكه چهارم سیما پخش شد. نمایش این فیلم نارضایتی و ناراحتی كارگردان فیلم را به دنبال داشت. وی با انتشار نامه‌ای اعتراض خود را به این روند نمایش از صدا و سیما اعلام كرد.

به گزارش ایلنا، در متن نامه‌ی مانی حقیقی خطاب به رییس سازمان صدا و سیما و مدیر شبكه چهار كه نسخه‌ای از آن در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته، آمده است:

در ساعت 20:30 شب جمعه گذشته 31 تیر 1390، شبكه چهار صدا و سیما اقدام به پخش نسخه‌ای جعلی و تكه‌پاره از فیلم كنعان كرد. مهم‌ترین و زیباترین لحظات فیلم، بدون هرگونه هماهنگی با من، از نسخه پخش شده حذف شده بودند. نتیجه، فیلمی ابتر و بی سر و ته بود كه انگیزه شخصیت‌ها و سیر شكل‌گیری داستان در آن كاملا نامشخص و گنگ شده بود.

آقایان، درست است كه این فیلم را با پول بیت‌المال از تهیه‌كننده‌اش خریده‌اید، ولی این معامله شما را صاحب معنوی اثر نكرده است. فیلم من، كه سال‌ها برای نوشتن و ساختنش زحمت كشیدم و حكم عزیزترین فرزند مرا دارد، امانتی است در دست شما. قلع و قمع كردن آن و سر هم كردن این نسخه ناجور كاری نیست جز خیانت در امانت، و گناه بزرگی است.

امیدوارم كه این اعتراض تغییری هرچند دیرهنگام در این رفتار زشت و غیراخلاقی حاصل كند. به هر حال این را بدانید كه ما به تكه‌پاره شدن فرزندان‌مان عادت نخواهیم كرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
1
اشکال نداره..نیسته زیاد بیننده داره و نگران از دست دادن بیننده هاشه مجبوره از این کارا بکنه!!!!
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
2
جناب آقای حقیقی
شما دیگر چرا؟
مگر با صداوسیمای عموضرغامی آشنا نیستی؟؟؟
شما هم مثل خیلی های دیگه می تونین با شبکه های اونوری که بیننده های خیلی زیادی الان دارن قرارداد ببندید و فیلمتون هم تمام و کمال پخش می شه تازه بیننده هم داره
بله بله این طوری بهتره
نظرات بینندگان