arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۵۳۵
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۹ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۰

رحیمی هم فهمید: چینی‌ها با ما گران حساب می‌كنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون اول رییس‌جمهور گفت: مردم خوزستان هنوز به تمام خواسته‌های خود نرسیده‌اند و باید تلاش‌ بسیاری كرد تا بتوان رضایت آن‌ها را با وجود كمبودهایی كه در این استان وجود دارد، به‌دست آورد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا رحیمی در مراسم افتتاح چند پروژه عمرانی، با حضور در شهرستان مسجدسلیمان با گرامی داشتن ماه مبارك رمضان و تبریك فرا رسیدن این ماه اظهار كرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای پاك شدن از گناهان است و باید از هم‌اكنون خود را برای این ماه مبارك آماده كنیم.

وی افزود: ساختن پل و احداث پتروشیمی، ایجاد تاسیسات آبرسانی اعمالی است كه موجب خشنودی مردم و در نهایت خداوند می‌شود و نتیجه آن بهشت سازی برای متصدیان و انجام دهنده‌های این كار هستند.

معاون اول رییس‌جمهور با تشكر از تلاش استاندار خوزستان بیان كرد: قصد داشتند استاندار خوزستان را به استان‌ دیگری انتقال دهند اما هم من و هم استاندار خوزستان با این عمل مخالف بودیم زیرا اعتقاد داشتیم كه هیچ جا زیبا‌تر از استان‌ خوزستان وجود ندارد؛ استاندار خوزستان باید در سمت خود باقی بماند تا نتیجه زحمات و تلاشی را كه در استان انجام داده است به‌وقوع بپیوندد.

رحیمی در ادامه با اشاره به این‌كه بوی نفت و بوی تعفن گاز، نعمتی كه باید تبدیل به گاز آمونیاك شود، سال‌هاست مردم شهرستان مسجدسلیمان را مورد آزار قرار داده است، خاطرنشان كرد: من امروز از نزدیك خواسته‌های نماینده مردم مسجدسلیمان مبنی بر رسیدگی به امور مردم را درك كردم و لازم است هر چه سریعتر گام‌های بلندی برای بهبود وضعیت این شهر برداشته شود.

وی گفت: امروز نفت از اهمیت بیشتری نسبت به آب برخوردار است درحالی كه آب در آینده بشر نقش اساسی دارد و ما نیز در منطقه‌ای قرار داریم كه دچار كمبود آب است.

معاون اول رییس‌جمهور با بیان این‌كه اگر از نعمت آب درست استفاده كنیم مشكل كمبود آب نیز نخواهیم داشت، ادامه داد: شكرانه نعمت خدا استفاده درست از آب است. آبی كه در خوزستان جاری است می‌تواند بخش زیادی از ایران را آباد كند و باید اصولی استفاده شود؛ این امر وقتی امكان‌پذیر است كه بتوانیم آن را به درستی مهار و از آبیاری نوین استفاده كنیم تا از قطره قطره آن استفاده بهینه شود. امروزه ارزش یك بطری آب بیشتر از یك بطری نفت است اما چون به وفور یافت می‌شود ما قدر آن را نمی‌دانیم.

رحیمی از نادیده گرفته شدن مشكل كمبود كار در شهرستان مسجدسلیمان ابراز گلایه‌ كرد و افزود: در كنار ساخت پتروشیمی مسجدسلیمان 100 شغل مختلف به‌وجود می‌آید؛ ما در گذشته مواد پتروشیمی را وارد می‌كردیم اما هم‌اكنون قادر به صادرات آن هستیم. امروزه ایران 50 میلیون تن صادرات مختلف پتروشیمی دارد كه این رقم باید به 100 میلیون تن افزایش یابد.

وی با بیان این‌كه كشور ما به مصرف پول نفت عادت كرده بود، گفت: این عادت باعث تنبلی جوانان كشور شده بود اما خوشبختانه در حال حاضر تمام جوانان دست به دست یكدیگر داده‌اند و به دنبال پیشرفت كشور هستند.

معاون اول رییس‌جمهور با اشاره به این‌كه عده‌ای بیكار در كشور مشغول تهمت زدن به دولت هستند، گفت: آن‌ها با این كار جهنم را برای خود می‌سازند و آن كسانی كه خالصانه مشغول به‌كار هستند بهشتی می‌شوند.

رحیمی همچنین با بیان این‌كه كشور ایران با چینی‌ها در زمینه‌های مختلف رابطه خوبی دارد، تصریح كرد: ممكن است كشور چین در ظاهر رابطه خوبی با آمریكا داشته باشد اما در قلب و باطن مخالف آن است و این رابطه‌ای كه در ظاهر با آن‌ها دارد و دلایل اقتصادی است. برادران چینی باید بدانند كه امن‌ترین چاه‌ها در دنیا چاه‌های ایران است و مابقی چاه‌ها تحت سلطه آمریكا چاه‌های نا‌امنی هستند.

وی تصریح كرد: چینی‌ها در بسیاری از پروژه‌ها با ما همكاری دارند اما با ما گران حساب می‌كنند و باید بدانند ما رفیق آن‌ها در درازمدت هستیم و آن‌ها باید سهمی در برادری خود نسبت به ما قائل شوند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
همه جا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
1
4
خسته نباشید بعد از 6سال تازه فهمیدید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
0
4
ببخشيد فرموديد كشور ما به مصرف پول نفت عادت كرده بود ..... ميشه بفرمائيد الان كشور ما از كجا مصرف ميكنه؟؟ نكنه از ارث پدر بعضي ها مملكتو اداره ميكنين؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
0
6
ايشان فرمودند ماه رمضان بهترين فرصت براي پاك شدن از گناهان است .... پس جناب آقاي رحيمي بسم الله از خودتان شروع كنيد هر چند حق الناس قابل گذشت از طرف حق تعالي هم نيست !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
2
نه بابا جدی میگید؟ عجب !!! خوب شد گفتید والا جاهل می مردیم!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
0
دو برادر بودی یکی خدمت سلطان کردی و دیگری به زور بازو نان خوردی
باری...
توانگر گفت ...
من
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
1
ايضا برادران و خواهران عزيز چيني بدانند كه امن ترين بازارها براي كالاهاي بي كيفيتشان بازارهاي ايران است و مابقي بازارها تحت سلطه كالاهاي با كيفيت امريكايي و اروپايي است
پس بشتابيد اي چشم بادوميهاي عزيز كه وقت تنگ است
یک برادر مسلمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
1
از کی تا حالا کافران برادران ما محسوب میشوند.
در قران بسیار سفارش شده است که با کافران دادو ستد نکنید .
در سوره شریفه بقره آیه 43 اینگونه آمده :چگونه شما مردم را به نیکوکاری دستور میدهید خود فراموش میکنید در صورتی که شما کتاب خدای را می خوانید چرا تعقل و اندیشه در آن نمی کنید.
و باز هم در آیه 11 تا 12 همین سوره مبارکه آمده است که :چون انها را (مومنان) گویند که در زمین فساد مکنید پاسخ میدهند که تنها ما به مصلحت کار می کنیم آگاه باشید که ایشان سخت مفسدند ولی خود نمیدانند .
حالا کافران جدید با کافران قدیم خود دست برادری داده اند ومیگویند مصلحت در این است در صورتی که خداوند از مصلحت کاران که صراط مستقیم را کنار گذاشته و از دین دور شده اند وبه بیراهه رفته اند بیزار است و دوزخی سخت را به آنان وعده داده است .
همان اجناس چینی بی کیفیت باعث از دست دادن هزاران شغل و آسیب رساندن جدی به اقتصاد کشورمان و یک نمونه از اسباب بازیهای کودکان معصوممان نام ببریم که در روزنامه همشهری نیز چاپ گردیده بود اشاره کنیم که به خاطراستفاده از مواد شیمیایی خطر ناک و رنگی سرطان زا در این اسباب بازیها باعث آمار بیشتر سرطان کودکان دلبندمان در ایران شده اند وسایر کالاهای بی کیفیت .
حالا آیا شما مسولین از این کالاها در خانه هایتان برای اهل خانه استفاده میکنید یا از محصولات غربی با کیفیت استفاده میکنید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
1
در قرآن خیلی چیزها سفارش شده ولی به دلایل سیاسی به آن عمل نمیشود .دقیقا ما با کمونیستهای کافر و بی خدا و منکر اخلاقیات وجدیدا با فرهنگ بی بند وباری غربی هم ممزوج شده ارتباط خوبی داریم مثل چین روسیه کره شمالی .در روسیه طرفداران پوتین که دخترا جوان و زیبا هستند عریان میشوند و میگنی فقط بخاطر پوتین حاضرم لباسهایم را پاره کنم .حتی بعضی ها از مدار حداقلی اخلاق گذشته و روی پیراهنشان نوشته اند برای پوتین خودم را هم حاضرم پاره کنم و...خوب این روسیه کمونیست کافر بی خدا که جدید غربی هم شده .چی میشه ؟ چین هم تکلیفش روشنه در روز روشن آدم در لوله آزمایش درست کرده و از اعضای بدن انسانها بعنوان قطعه یدکی استفاده میکنه .کره شمالی که نگو چیزهای میدانم که خجالت میکشم بنویسم روسیه را روسفید کرده.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
0
من همون مهدی ام که در یک زمان هم برای این صفحه هم اون صفحه دیگه کامنت گذاشتم( دو برادر بودی..)
اینجا کامنت منو منظور کردید ... لطفا اون یکی رو هم بذارید
نظرات بینندگان