arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۳ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۰

مهدوی کنی: محسن رضایی می تواند نظرات خود را به کمیته بدهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: محسن رضایی می تواند نظرات ودیدگاه های خود را به کمیته واحد اصولگرایان اعلام کند تا از نظرات وی استفاده شود.

به گزارش انتخاب، آیت الله محمدرضا مهدوی کنی در گفتگو با مهر، درباره عدم حضور نماینده محسن رضایی در کمیته هشت نفره اصولگرایان اظهار داشت: وی می تواند نظرات و دیدگاه های خود را به کمیته اصولگرایان اعلام کند ودرباره این نظرات تصمیم گیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: حتی رضایی می تواند کاندیداهای مورد نظر و شاخص های مد نظر خود را اعلام کند تا کمیته اصولگرایان آن را مورد بررسی قرار دهد.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در ادامه درباره درخواست برخی از رجال سیاسی برای پیوستن نمایندگان آنها به کمیته هشت نفره گفت: اگر بخواهیم براین اساس حرکت کنیم باید به تعداد مجلس شورای اسلامی نماینده در کمیته اصولگرایان معرفی کنیم.

پیش از این محسن رضایی در گفتگویی با اشاره به وحدت اصولگرایان گفته بود: متأسفانه عده‌ای با تنگ‌نظری، مانع از پیوستن همه گروه‌های اصولگرا به یکدیگر می‌شوند.

رضایی در عین حال با بیان اینکه ‌این وحدت باید فراگیرتر شود، اظهار داشت: هنوز گروه‌هایی از اصولگرایان هستند که باید به مجموعه (7+8) بپیوندند.

گفتنی است،هفته گذشته اعضای شورای مرکزی جبهه ایستادگی ایران اسلامی در نشست خبری به تشریح فعالیت های خود در فضای سیاسی کشور پرداختند که آیت الله مهدوی کنی در همایش بزرگ روحانیت تهران با تاکید بر حفظ وحدت اصولگرایان خاطرنشان کرد:  این روزها اخباری مبنی بر اعلام موجودیت جمعیتی منتشر شده است که بنده در همین جا تمامی اصولگرایان را از اختلاف و انشعاب نهی می کنم.

وی گفت: دشمنان از این اختلاف سو استفاده می کنند ضمن آنکه سایت های خبری و روزنامه ها نیز مطالبی مبنی بر اینکه بین این جریان اختلاف و دشمنی ایجاد شده است را مطرح کردند.
نظرات بینندگان