arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۹ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵

مرگ مادر مریوانی خبرساز شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ماجرا از این قرار است که زن جوان 31 ساله ای به نام "سهیلا مولودی" اهل روستای "ماضی بن" از توابع شهرستان سروآباد، برای به دنیا آوردن فرزند خود به بیمارستان بوعلی مریوان مراجعه می کند، اما پس از جراحی در اتاق عمل، جان خود را از دست می دهد. 

خانواده وی مدعی هستند که قصور پزشکی و بی توجهی پرسنل بیمارستان باعث مرگ زن جوان شده است و همین امر باعث  درگیری لفظی بین همسر متوفی و پزشک معالج می شود. 

به دنبال بالا گرفتن اختلافات، موضوع توسط دانشگاه علوم پزشکی کوردستان در دست بررسی قرار می گیرد و قرار بر این است روز سه شنبه آینده، رییس دانشگاه علوم پزشکی، شخصا برای بررسی، به مریوان سفر کند.

شایان ذکر است پس از انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی و بین مردم، عده ای از شهروندان مریوانی جلوی درب مطب پزشک معالج جمع و خواهان بررسی و رسیدگی مسئولان در ارتباط با این امر شدند.  

همزمان نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی "منصور مرادی" ضمن تسلیت به همسر، بستگان و اهالی روستای ماضی بن اظهار کرد: در نامه ای به وزیر بهداشت و درمان خواستار رسیدگی فوری به مرگ این مادر باردار شده ام.

وی افزود: مرگ این مادر باردار همه را شوکه کرد و این اتفاق نباید با وجود امکانات پزشکی در بیمارستان مریوان رخ می داد.

مرادی تأکید کرد: مرگ تکان دهنده این مادر باردار باید در اولویت برنامه های دانشگاه علوم پزشکی قرار بگیرید و با خاطیان برخورد قاطع صورت گیرد.
نظرات بینندگان