arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۷۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۰

چرا فقط آقای رئیس جمهور گرسنگان را نمی‌بیند؟

دو، سه شب پیش، جلوی خانه‌ مان با یكی از دوستان مسجدی گپ می‌زدیم و می‌خندیدم كه پیرمردی فرتوت و كمرخمیده آرام آرام به سمت ما آمد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شفاف نوشت: دو، سه شب پیش، جلوی خانه‌ مان با یكی از دوستان مسجدی گپ می‌زدیم و می‌خندیدم كه پیرمردی فرتوت و كمرخمیده آرام آرام به سمت ما آمد.

باتوجه به لباس‌های مندرس و رنگ چهره‌اش كه به چیزی بین سیاهی و زردی متمایل شده بود احتمال دادم معتادی است مثل دیگر معتادان و كارتن خواب‌ها كه برای تامین هزینه مواد مخدرش می‌خواهد با اصرار و خواهش و تمنا پولی دستی بگیرد. اما نه این پیرمرد معتاد بود و نه چنین خواسته‌ای داشت.

پیر مرد كم كم به ما نزدیك شد و گفت: آقا من دو، سه شبه از بیمارستان مرخص شده‌ام و حالا گرسنه‌ام. باز برای اینكه شكم بر طرف شود پرسیدم خوراكی می‌خواهی؟ طوری پرسیدم كه یعنی از پول خبری نیست‌ها. گفت: بله. رفتم داخل منزل و مقداری میوه و شیرینی برایش آوردم پایین دادم دست پیرمردم وگفتم بفرما میوه‌ها رو بشور و همین جا داخل حیاط بخور.

پیرمرد كمی به میوه‌ها و من نگاه كرد و گفت: اگر می‌شود این‌ها را ببرم خانه با زن و بچه هام بخورم. پیرمرد رفت و باز حرفی از پول به میان نیاورد.

پیرمرد رفت و ما دیگر نخندیدم!

***

امروز در خبر‌ها خواندم: رئیس جمهور كشورمان با بیان اینكه وجود فقر در كشور عیب است فرموده‌اند: خوشبختانه با اجرای طرح یارانه‌ها و پرداخت نقدی كسی محتاج نان شب نیست.

***

پرینت این خبر را امشب باید برای آن دوست مسجدی‌ام كه از طرفدارهای آقای احمدی‌نژاد هم است ببرم. فكر نمی‌كنم ماجرای دو سه شب پیش را از یاد برده باشد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
0
گرسنه ؟!!!!! کو ؟ کیه ؟ کییییییییییییییییییییییییییه؟
نظرات بینندگان