arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۸۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۱ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۰

واکنش محمد هاشمي به خبر استعفاي رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام

در حالي كه روز گذشته تكذيب خبر استعفاي آيت الله هاشمي رفسنجاني از مجمع تشخيص مصلحت نظام از سوي برادرش در دو رسانه اصولگرا (باشگاه خبرنگاران و روزنامه رسالت) درج شد، اما رييس دفتر اين عضو خبرگان رهبري انتساب اين گفته ها به خودش را رد كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حالي كه روز گذشته تكذيب خبر استعفاي آيت الله هاشمي رفسنجاني از مجمع تشخيص مصلحت نظام از سوي برادرش در دو رسانه اصولگرا (باشگاه خبرنگاران و روزنامه رسالت) درج شد، اما رييس دفتر اين عضو خبرگان رهبري انتساب اين گفته ها به خودش را رد كرد.

روز يكشنبه باشگاه خبرنگاران جوان با انتشار خبري مبني بر «هاشمي رفسنجاني به دنبال كناره گيري از مجمع تشخيص مصلحت نيست»، نوشت: در پي انتشار اخباري مبني بر احتمال كناره گيري هاشمي رفسنجاني از رياست مجمع تشخيص مصلحت نظام، رييس دفتر مجمع تشخيص مصلحت نظام طي گفت وگويي با باشگاه خبرنگاران به تشريح جزييات انتشار چنين خبري پرداخت.

در همين ارتباط محمد هاشمي گفت: شايعه احتمال كناره گيري آيت الله هاشمي رفسنجاني از رياست مجمع تشخيص مصلحت نظام، صحت ندارد و كذب محض است. پس از اين، روزنامه اصولگراي رسالت هم عينا به درج اين خبر پرداخت، اما اين در شرايطي است كه در ارديبهشت ماه سال جاري نيز چنين خبري از سوي مرتضي نبوي در جلسه هفتگي انصار حزب الله هم منتشر شده بود.

در آن زمان هفته نامه يالثارات به نقل از وي نوشت: «آقاي هاشمي خواسته اند كه در مجمع تشخيص نباشند.»

 سپس وي توضيح داده بود كه «من هم شنيده ام ايشان نزد مقام معظم رهبري رفته اند و گفته اند كه در مجمع نباشند ولي خبر دقيقي از رفتن ايشان ندارم.» چنين بود كه بعد از آن، دفتر هاشمي رفسنجاني هم آن را تكذيب و اعلام كرد: آيت الله هاشمي رفسنجاني هيچ مذاكره اي در اين مورد با رهبر معظم انقلاب نداشته است.

حالابا گذشت چند ماهي، دوباره همان اتفاقات تكرار مي شود و چنين است كه محمد هاشمي، رييس دفتر مجمع تشخيص مصلحت نظام در گفت وگو با «شرق» درباره خبر منتشرشده مبني بر استعفاي رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام از اين نهاد ضمن تكذيب اين خبر مي گويد: ظاهرا برخي رسانه ها دروغ گفتن را بر خود واجب مي دانند و سخناني را به دروغ از افراد جعل كرده و نسبت مي دهند.

اين عضو كارگزاران سازندگي همچنين با بيان اينكه من تنها به گفتن جمله «اطلاعي ندارم» بسنده كردم، توضيح داد: طي تماسي كه با بنده از صدا وسيما گرفته شد در برابر سوالي در مورد استعفاي آيت الله هاشمي رفسنجاني از مجمع تشخيص مصلحت نظام گفتم هيچ اطلاعي ندارم. اما متوجه شده ام سخناني به نقل از من درج شده است كه همگي آن را تكذيب مي كنم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سنگ صبور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
0
6
چه جالب!!! يكي حرف ميزنه يكي ديگه تكذيب ميكنه. همه امور مملكت ما شده همين كارا. ايشالا عمري باقي باشه و بيست سال ديگه خاطرات امروز را بخونيم و به ناز و اداي همه كساني كه فكر ميكردند اگر نباشند چرخ روزگار نميچرخه، بخنديم. اي كاش آقايان ميفهميدند هر چه دارند از لطف خدا و اين ملت مستضعف است. اي كاش مي فهميدند كه امور مردم قائل به هيچ شخص خاصي نيست و افراد چه باشند و چه نباشند روزگار ميگذرد. تاريخ از امير كبير و فراهاني گرفته تا هيتلر و چرچيل كم نداشته. الان كجان؟ جز از كساني كه به مردم خدمت كرده، از ديگران هيچ حرفي نيست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
0
3
چه فرقی به حال ماداره؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
0
3
سنگ صبور
واقعا گل گفتی - حال آدم هم میخوره از این همه سیاست بازی
بابا جون برین تو فکر پیشرفت مملکت باشین
بیخود خودمون خسته نکنیم گوش شنوایی وجود ندارد
نظرات بینندگان