arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۸۳۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۵ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۰

كواكبیان: سه نفرمست، قوی‌ترین مرد جهان را كشته‌اند، می‌گویید روزنامه‌ها خبرش را ندهند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صبح امروز برخی مقامات قضایی و انتظامی برای پاسخگویی نسبت به خشونت​های اجتماعی اخیر به مجلس دعوت شده بودند.

به گزارش انتخاب به نقل از خبر، تمامی سخنرانان این جلسه از وزرای كشور و دادگستری گرفته تا دادستان كل كشور و روسای كمیسیون​های قضایی و امنیت​ملی، بر این موضوع تاكید كردند كه رسانه​ها به القای جو ناامنی در جامعه دامن زده و احساس امنیت را كه از خود امنیت مهم تر است، به مخاطره انداخته​اند.

پس از پایان این مذاكرات، مصطفی كواكبیان مدیر مسئول روزنامه مردم سالاری در مقام دفاع از رسانه​ها برآمد و گفت: چرا در عدم امنیت، همه رسانه​ها را محكوم كردند؟ در آموزش الفبای رسانه​ای به خبرنگاران می​گویند كه اگر سگی كسی را گاز بگیرد خبر نیست ولی اگر كسی، سگی را گاز بگیرد، خبر است!ً

وی افزود: سه نفر مست لایعقل رفته​اند در كرج قوی ترین مرد جهان را كشته​اند و آقایان انتظار دارند كه رسانه​ها چیزی ننویسند! امام جمعه یك شهری حادثه تجاوز در شهر را از تریبون علنی اعلام می​كند بعد به رسانه​ها می گویند كه چرا می نویسی؟!

باهنر كه از توضیحات كواكبیان درباره آموزش روزنامه​نگاری خنده​اش گرفته بود، به شوخی به وی گفت: پس شما اگر مردی پای كسی را گاز بگیرد، می نویسید؟

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
11
راست میگن، از این چیزا ننویسین، اسلام آقایون به خطر میفته !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
11
خب لابد برای نشان دادن وجه خوبی از ایران لازم است بعضی حقایق جامعه در سکوت بماند تا دنیا از این ناهنجاریهای تازه بوجود آمده جامعه بی خبر باشد
maryam
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
1
7
گفتین اسم این اتوبان جدیدرو که دارن می سازین چی می خوان بذارن؟؟؟؟؟ شهید کواکبیان؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
نه داداش اشتباه كواكبيان بمراتب بيشتر از خود اين آقايون هست !! كواكبيان معلوم نيست كي به ميخ مزند كي به نعل !!! اتوباني در كار نيست عده اي آرزو دارند اگر مخالف دارند هزار تا مثل كواكبيان داشته باشند!!!
نظرات بینندگان