arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۲۲ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵

کاندیداتوری برادر محمود صادقی از حوزه انتخابیه اصفهان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محسن صادقی برادر و وکیل محمود صادقی نماینده تهران باحضور در ستاد انتخابات کشور نامزد میان دوره ای دهمین دوره مجلس از حوزه انتخابیه اصفهان شد.

به گزارش «انتخاب»؛ نامنویسی از داوطلبان مرحله اول انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از   8 اسفند ماه جاری  در فرمانداری اصفهان آغاز شد و تا دیروز ۶۸ نفر و امروز ۳۳ نفر  نام نویسی کردند.

براساس این گزارش، محسن صادقی آخرین نفری بود که با حضور در ستاد انتخابات، اقدام به ثبت نام کرد.

محسن صادقی در گفت و گو با «انتخاب» در پاسخ به اين سوال كه آیا کاندیداتوری برخی چهره های تندرو در تصمیم وی موثر بوده است یا خیر؟ اظهار داشت: به هر حال در مورد امثال ما که خود را فرزندان انقلاب می دانیم  ، همواره اصلی ترین عامل برای حضور در صحنه های مختلف ، ادای تکلیف هست و در پاسخ به این سئوال باید عرض کنم؛ اصفهان و بعضی شهرهای بزرگ از یک منظر همانند پایتخت و مرکز کشور بحساب می آیند و نمایندگان آنها علاوه بر رسیدگی به دغدغه های محلی که در جای خود بسیار اساسی و مهم اند ، در سطح کلان و ملی هم بیش از نمایندگان شهرهای کوچک موثر هستند و حق هم همین هست.

وی افزود: بر همین اساس و با شناختی که بنده دارم نگران این نیستم که اکثریت اصفهانی های فهیم و همیشه در صحنه به گزینه های تندرو اقبال چندانی نشان بدهند ، اما با توجه به دعوت برخی چهره های سرشناس معتدل و اصلاح طلب از یک سو و از سوی دیگر ضرورت تقویت فراکسیون شفاف سازی و فراکسیون امید تصمیم گرفتم خود را به این منظور کاندیدا نمایم و به لطف خدا در صورت تائید صلاحیت و جلب اعتماد مردم تلاش خواهم کرد تا نماینده واقعی مردم باشم و مطالبات جدی و اصلی آنها را دنبال کنم و فقط عمل به تکلیفی که قانون اساسی بعهده ی نمایندگان مجلس گذاشته را نصب العین خود قرار دهم.

لازم به ذکر است که حسن کامران،حمید رسایی و علیرضا زاکانی از دیگر چهره هایی هستند که از اصفهان ثبت نام کرده اند.

نظرات بینندگان